Oorspronkelijk geplaatst door pollepap
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes C-Klasse W206 (2020)
Collapse
X
-
BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
- Likes 1
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
Dat is een foute ingesteldheid vind ik. Ik snap dat (zoals bij BMW) geen nieuwe snufjes toegevoegd kunnen worden aan het systeem. Mijn 2 jaar oude 5 G30 kan bvb geen acp of aa op zijn infotainment krijgen. Maar ik vind wel dat ooit geleverde systemen moeten blijven werken,wat ook mag zijn. Het GPS systeem van mijn Rover 75 van 18 jaar oud werkt bvb nog feilloos,super eigenlijk hé
De 2900 euro was ook voor een hoop meer dingen, vooral hardware, dan enkel die internetconnectie.
Ik begrijp de frustratie, maar we moeten nu ook niet gaan overdrijven. En dan bedoel ik ook in verschillende topics deze discussie opstarten en er alles gaan bijsleuren zoals onze vrien jocar graag doet.
Verstuurd vanaf mijn moto g(7) plus met Tapatalk
'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk begrijp de frustratie, maar we moeten nu ook niet gaan overdrijven. En dan bedoel ik ook in verschillende topics deze discussie opstarten en er alles gaan bijsleuren zoals onze vriend jocar graag doet.
Ik denk dat het op een forum mijn volste recht is om mijn slechte ervaringen met een merk of zijn dealers te delen. Ik ga daar nu uiteraard niet mee stoppen, integendeel zelfs, het motiveert mij te lezen dat hier nog members in mijn geval zijn. Ik moet er wel alles bijsleuren omdat ik geen enkel positief punt over de Belgische dealers te melden heb, enkel dat de auto het goed doet en dat dit zeker niet hun verdienste is.
Zoals nogal geschreven heb ik er een missie van gemaakt om daar potentiële kopers weg te houden. In 2,5 jaar is mij dat nu toch al gelukt bij een 10tal personen uit mijn familie en kennissenkring.
En misschien ook hier op het forum wel, wie weet? Ik ben daar echt wel fier op want onrechtstreeks maak ik die mensen gelukkig en bespaar ze een hoop problemen en centjes
En tenslotte bestaat er zoiets als een negeerlijst waar jij mij zonder veel moeite kunt aan toevoegen want de frustratie is nog niet voorbij
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een forum is voor en door zijn gebruikers, een nieuwe gebruiker help je.
Elk topic doelbewust gaan verzuren is pestgedrag en siert je niet als mens en doet afbreuk aan het forum.
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenEen forum is voor en door zijn gebruikers, een nieuwe gebruiker help je.
Elk topic doelbewust gaan verzuren is pestgedrag en siert je niet als mens en doet afbreuk aan het forum.
Ik heb hier al meer nieuwe gebruikers dan jij geholpen want jouw wijsheden zijn anders ook niet van hoog niveau, maar zoals gezegd, probeer de negeerlijst anders eens, zeker omdat jij je toch al gepest voelt. Net zoals ik door de MB dealers
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik schrijf mijn slechte ervaringen hier waar ik wil hé en dat is zeker niet in elk topic. Integendeel, ik open toch genoeg topics veronderstel ik.
Ik heb hier al meer nieuwe gebruikers dan jij geholpen want jouw wijsheden zijn anders ook niet van hoog niveau, maar zoals gezegd, probeer de negeerlijst anders eens, zeker omdat jij je toch al gepest voelt. Net zoals ik door de MB dealers
Deze man zijn klacht heeft een plaats en een nut op dit forum, net als jouw reactie, maar bijvoorbeeld in dit topic totaal niet.
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenWaarom zou ik iemand op negeerlijst zetten die zoveel positieve bijdragen levert? Dan is AF zo goed als leeg. Het enige dat ik aangeef is dat het afbreuk doet aan het forum wanneer dat overheerst in topics die niet specifiek over dat onderwerp gaan, net zoals ik je er in het verleden heb op gewezen dat je afkeer voor lease klanten storend is in topics die daar niet over gaan.
Deze man zijn klacht heeft een plaats en een nut op dit forum, net als jouw reactie, maar bijvoorbeeld in dit topic totaal niet.
Ik heb geen afkeer voor leaserijders. Ik zeg enkel dat zo'n systeem niet betaalbaar gaat blijven. Geef een leaseauto met tankkaart aan wie er echt een nodig heeft en gebruik dat niet als verloning zoals nu door ze aan personen te geven die te voet kunnen gaan werken. De verkeersellende is al groot genoeg
Uiteraard leest een leaserijder dat niet graag, maar hé, so what? Mijn mening maar. Iemand anders mag het tegenovergestelde schrijven maar verwacht dan ook een reactie dat niet iedereen hier moet mee akkoord gaan. Leuke discussies toch
Comment
-
ik vind niet dat je elke gebruiker van bedrijfswagen met tankkaart over dezelfde kam mag scheren.
ik heb een bedrijfswagen en ga daar heel verstandig mee om,niet onnodig rijden en elke week met hand wassen zoals ik het met mijn eigen auto doe.
in het verleden deze demo auto's achteraf zelfs ingekochtBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hey69 Bekijk Berichtendie break ziet er groter uit als de huidige, of zou dat door die karkas / camo komen ?
Mercedes hatte die neue Generation der C-Klasse (W 206) Anfang 2021 vorgestellt. Das Mittelklasse-Modell übernimmt besonders im Innenraum vieles von der S-Klasse. Die Motoren-Palette wird sukzessive ausgebaut. Zum Frühjahr 2023 sind Ausstattung und Preise gestiegen, jetzt wird die C-Klasse teilweise wieder günstiger.
Comment
Comment