Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Citroën C4 (2020)
Collapse
X
-
wtf, de Citroëns worden er als maar lelijker opOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Citroën is niet meer wat het geweest is.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Het is nog maar een scoop hé. Op het eerste zicht vind ik de huidige ook mooier dan deze. Maar als ik naar de eerste generatie c3, c4, c5, xsara picasso etc kijk. Hebben ze juist heel grote sprongen vooruit gemaakt. Want waar citroën toen zat met hun gedachte...2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenHet is nog maar een scoop hé. Op het eerste zicht vind ik de huidige ook mooier dan deze. Maar als ik naar de eerste generatie c3, c4, c5, xsara picasso etc kijk. Hebben ze juist heel grote sprongen vooruit gemaakt. Want waar citroën toen zat met hun gedachte...There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk BerichtenHet is nog maar een scoop hé. Op het eerste zicht vind ik de huidige ook mooier dan deze. Maar als ik naar de eerste generatie c3, c4, c5, xsara picasso etc kijk. Hebben ze juist heel grote sprongen vooruit gemaakt. Want waar citroën toen zat met hun gedachte...
Ik heb de eerste generatie van de C4 gehad en heb dat altijd een mooie auto gevonden, de C4 coupe was zelfs nog mooier.
De xsara picasso was natuurlijk een geval apart, de C4 picasso was dan weer wel een mooiere auto, maar ook die hebben ze terug om zeep geholpen.
De C5 is nooit een mooie auto geweest.
En we mogen de C6 ook niet vergeten, mooi zou ik die ook niet noemen, maar het was een speciale auto die toch wel de moeite was.
Peugeot gaat dan weer in de andere richting, die maakten maar gewone middelmatige auto's, niet lelijk, maar zonder emotie (behalve de RCZ dan), terwijl de huidige Peugeot's terug mooi zijn en heel wat klasse uitstralen.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenik vind het wel fijn dat in de snuit nix van agressie zit bij citroenThere are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWij verschillen dus duidelijk van mening. De huidige C4 vind ik ook al een lelijk misbaksel.
Ik heb de eerste generatie van de C4 gehad en heb dat altijd een mooie auto gevonden, de C4 coupe was zelfs nog mooier.
De xsara picasso was natuurlijk een geval apart, de C4 picasso was dan weer wel een mooiere auto, maar ook die hebben ze terug om zeep geholpen.
De C5 is nooit een mooie auto geweest.
En we mogen de C6 ook niet vergeten, mooi zou ik die ook niet noemen, maar het was een speciale auto die toch wel de moeite was.
Peugeot gaat dan weer in de andere richting, die maakten maar gewone middelmatige auto's, niet lelijk, maar zonder emotie (behalve de RCZ dan), terwijl de huidige Peugeot's terug mooi zijn en heel wat klasse uitstralen.
De eerste Xsara Picasso was voor die tijd best opvallend. Ik heb die nog overwogen als eerst gezinswagen. Wel blij dat ik het niet gedaan heb ;-)
De C6 ziet er vandaag nog altijd hedendaags uit, geen spatje verouderd.
De huidige C4 is idd één van de saaiste auto's die je op de weg ziet. Al zie je er weinig vind ik.
Deze C4 mag wat mij betreft zo op de markt. Citroën maakt hun beste auto's als ze buiten de lijntjes kleuren.
De C4 Cactus vind/vond ik een zalige auto. De tweede generatie is alweer een stuk duffer.
Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichtenwtf, de Citroëns worden er als maar lelijker op
Veel saaier kon niet meer.
De generatie van de c4 coupe is bestempeld als éėn van de slechtste Citroëns ooit.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment