Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kia Optima (2020)
Collapse
X
-
The fourth-gen Optima, or as it’s known in Korea and China, the K5, has been with us since 2015. Last year, Kia introduced a facelifted version, so this should be enough for around two or three years, right?
This could help explain this test mule, as the automaker could already be working on a different iteration. Spied testing in its homeland not long ago, with the pics shared by Bobaedream, the car was wearing some heavy camouflage meant to hide its design details.
Also Watch: 2019 Kia K900 Might Be The Surprise Luxury Sedan Of The Year
While the overhangs seem to be the same, there are some visual differences compared to the 2019 K5/Optima. The headlamps and taillights appear to have a different pattern, the rear license plate is now found in the bumper instead of the boot lid, a move that has led to other design changes, and the C pillars have a different shape.
Does this indicate that Kia has already started working on the next-gen model? Anything’s possible, including a more significant makeover of the outgoing one. And given the pace at which they have created this prototype, less than a year after the facelifted K5 broke cover locally, we wouldn’t be surprised if the next generation arrives as early as 2020.
We will definitely keep a close watch on the Korean market’s K5, as that’s where it will likely launch at first, previewing the Optima destined for other markets such as the U.S.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Hier in België niet nee. In Nederland echter is die redelijk populair. Er zijn zelfs diverse taximaatschappijen die hem in hun wagenpark hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenHier in België niet nee. In Nederland echter is die redelijk populair. Er zijn zelfs diverse taximaatschappijen die hem in hun wagenpark hebben.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk BerichtenHier in België niet nee. In Nederland echter is die redelijk populair. Er zijn zelfs diverse taximaatschappijen die hem in hun wagenpark hebben.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
En als die merken dan tot 25% korting geven op leasewagens en meer dan de helft van de nieuwe wagens zijn leasewagens, dan valt niet-premium uit de boot.
Comment
-
De Stinger ben ik nog nooit tegen gekomen (vind het ook geen mooie auto).
De Optima zie ik wel af en toe eens en vind ik dan weer wel een mooie wagen.
Den i40 zie ik ook wel geregeld, ja.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
In mijn omgeving hebben we 2 zwarte en 1 vuilbak grijze rijden.
Vind ze nog steeds imposant.
Valt ook op dat er dikwijls mensen staan naar te kijken.
Als je er in zit heb je een cocon gevoel.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Prachtige wagens zijn het. Heb er ook ooit een geslaagde testrit mee gedaan, bijna gekocht maar was moeilijk in mijn te kleine garage te krijgen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment