Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Puma (2019)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford Puma (2019)

Ford Puma (2019): Erste Informationen, Ford bringt den Puma zurück.

Das SUV Ford Puma ist seit 2019 auf dem Markt. Alle Informationen zu den Motoren (Hybrid), zum Preis, zur ST-Line & zum Crashtest-Ergebnis!
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Zuruck?
    Hoe verzinnen ze het.

Ford krijgt het toch steeds voor mekaar om een naam te hergebruiken voor een heel ander model. Maverick, Galaxy en nu puma.

Comment

De oude Puma 1.7 ltr was een uitstekend sturend wagentje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
        De oude Puma 1.7 ltr was een uitstekend sturend wagentje.
        Dan ook spijtig dat ze niet in dat genre zoiets uitbrengen en dan nog een RS versie erbij Nu komen ze af met een kleine crossover.

Comment

Dat gaat deze zijn, toen nog onbekende naam. Mag samengevoegd worden.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

mss spijtig van de naam, maar toch een mooie ford, zeker dat macan-achtige achteraan

Comment

Macan was ook het eerste wat in mijn opkwam toen ik het design zag. Ziet er wel goed uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Dan ook spijtig dat ze niet in dat genre zoiets uitbrengen en dan nog een RS versie erbij Nu komen ze af met een kleine crossover.
                Gelijk Mitsubishi nu met hun Eclipse.... ook belachelijk eigenlijk.
                2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten

Gelijk Mitsubishi nu met hun Eclipse.... ook belachelijk eigenlijk.
                  Yep, idd. Daar hetzelfde. Nen oom van mij was vroeger zot van de echte Eclipse en heeft er zo een 4-tal gehad.

Comment

Hot Ford Puma ST Is Definitely Coming, Here It Is Entering Nürburgring Test Center.

Comment

Eerst puma was een knalcoupeetje,met die reclame met Steve McQueen.Bijna gekocht ware het niet dat het interieur zowat het lelijkste was tot de dag van vandaag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk Berichten
                        Eerst puma was een knalcoupeetje,met die reclame met Steve McQueen.Bijna gekocht ware het niet dat het interieur zowat het lelijkste was tot de dag van vandaag.
                        Zo was ne maat van mij ooit met volle overtuiging naar de Chryslergarage gegaan voor een PT Cruiser te kopen. Ikke mee. Prachtige wagen destijds, totdat we erin gingen zitten. Dat was één en al kitch van binnen. Rap terug vertrokken en heeft m uiteindelijk ne Xedos 6 gekocht

Comment

Op het eerste zicht precies een nieuwe Nissan Juke.

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Toch een stuk mooier dan de Juke

Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                              Toch een stuk mooier dan de Juke

Deze staat ondertussen al een tijdje bij 'nieuwe auto's'

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                              X