2020 Mini JCW GP Shows Wild Production Bodykit For The First Time.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini JCW GP 300 pk. (2020)
Collapse
X
-
SNELSTE MINI OOIT KOMT VOLGEND JAAR
MINI JOHN COOPER WORKS GP JAAGT OVER DE RING
Mini voegt volgend jaar een extreme versie van zijn driedeurs hatchback aan het leveringsgamma toe: de John Cooper Works GP. Die hot hatch is nu op de Nordschleife gesnapt.
Twee jaar geleden presenteerde Mini de John Cooper Works GP Concept, een heftig studiemodel dat als vooruitblik diende op een nieuwe, extra potente versie van de driedeurs hatchback. Het uitbundige spoilerwerk dat die concept-car sierde, lijkt niet al te ingrijpend te worden afgezwakt voor de uiteindelijke productieversie.
Mini liet onlangs weten dat de John Cooper Works GP volgend jaar op de markt komt en dat hij over een 300 pk sterke, geblazen viercilinder komt te beschikken. Met dat hart belooft het de snelste productie-Mini ooit te worden. Er komen er overigens slechts 3.000 van. De laatste keer dat Mini een John Cooper Works GP op de markt bracht, was in 2006. Van die auto werden 2.000 stuks gebouwd.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Die rare/lelijke spatborden worden nu al afgekraakt, er zijn er al die, als ze de auto hebben, ze eraf gaan halen en dan wat anders gaan bedenken.
Ik ga er van uit dat als je ze eraf haalt worden, dat er gewoon de normale spatborden opgezet kunnen worden, verwacht niet dat de staalplaat mallen veranderd zullen zijn om deze opzet spatborden erop te kunnen monteren.There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk BerichtenDie rare/lelijke spatborden worden nu al afgekraakt, er zijn er al die, als ze de auto hebben, ze eraf gaan halen en dan wat anders gaan bedenken.
Ik ga er van uit dat als je ze eraf haalt worden, dat er gewoon de normale spatborden opgezet kunnen worden, verwacht niet dat de staalplaat mallen veranderd zullen zijn om deze opzet spatborden erop te kunnen monteren.
Lijkt me qua voetgangersveiligheid anders ook nogal tricky.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Zou dat geen mule zijn, waarbij de spatbordverbredingen gewoon nog niet zijn uitgewerkt?
Lijkt me qua voetgangersveiligheid anders ook nogal tricky.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Mini Confirms It’s Testing An All-Electric Mini John Cooper Works GP ‘Concept’.
Meer info en foto's hier : https://www.carscoops.com/2020/12/mi...ks-gp-concept/There are Pretenders among us.....
Geniuses with the ability to become anyone they want to be.
Comment
Comment