Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault Talisman - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Tja, dat is bu al een compleet afgezaagd liedje en renault was den tweede waar ze de boel hebben onderzocht

Maar aan het einde telt de afzet. Iets dat renault met de talislan niet echt heeft. En het voornaamste blijft nog altijd de afzet.
    de tweede ,en niet de laatste,die onderzocht werd,maar nooit zo openlijk aan de schandpaal is genagelt,voor het grootste deel door hun eigen arrogantie.
    afgezaagd?mss ,maar dat zouden ze bij vw maar al te graag hebben.
    wat de afzet betreft,mss zegt dat veel meer over de vw klant?lol.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten
      de tweede ,en niet de laatste,die onderzocht werd,maar nooit zo openlijk aan de schandpaal is genagelt,voor het grootste deel door hun eigen arrogantie.
      afgezaagd?mss ,maar dat zouden ze bij vw maar al te graag hebben.
      wat de afzet betreft,mss zegt dat veel meer over de vw klant?lol.
      Zoals ik al zei, telt de afzet. VW zelf verkoopt nog sterds meer wagens dan Renault desondanks de schandpaal. Dat moet ge kunnen hé? Waar gaat het dan mis bij Renault en vooral de Talisman?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Zoals ik al zei, telt de afzet. VW zelf verkoopt nog sterds meer wagens dan Renault desondanks de schandpaal. Dat moet ge kunnen hé? Waar gaat het dan mis bij Renault en vooral de Talisman?
        Er speelt wel meer mee bij kopers dan zo'n schandaal. Het collectief geheugen werkt ook maar kort, denk bv. maar aan de tijden dat er een Renault of Ford fabriek in België gesloten werd, het is niet dat je dat een jaar erna nog in de verkoopscijfers zag terwijl er ten tijde van zo'n sluiting schande van gesproken werd.

Specifiek wat de Talisman betreft:
        - de groei in SUVs die ten koste gaat van berlines/breaks, dat geldt natuurlijk even goed voor andere merken/modellen
        - beetje polariserend uiterlijk vergeleken met saaiere/bravere concurrenten
        - interieur/dashboard dat de vergelijking met veel concurrenten niet kan doorstaan, ook al is het misschien een kwestie van smaak
        - rijgedrag waar bepaalde concurrenten het volgens tests nog altijd beter doen
        - hoge uitstoot onder WLTP
        - geen spectaculaire prestaties t.o.v. vermogen; iemand die voor de 200 PK versie kiest, verwacht waarschijnlijk beter dan 8,9 seconden voor 0-100
        - de reputatie van de voorganger(s) doet er ook geen goed aan
        - nog altijd betere reputatie van o.a. veel Duitse merken vergeleken met Franse. En ik laat hier helemaal in het midden of dat nu terecht is of niet, maar die perceptie leeft nog altijd denk ik

Renault is in het algemeen ook flink wat marktaandeel kwijt geraakt de afgelopen jaren denk ik, niet alleen in dit segment maar bv. ook met de Clio, hoewel het nieuwste model het weer beter lijkt te doen. Puur subjectief dan op basis van auto's die ik zie, ik heb niet direct cijfers daarover gezien.
        VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door noctilucus Bekijk Berichten

Er speelt wel meer mee bij kopers dan zo'n schandaal. Het collectief geheugen werkt ook maar kort, denk bv. maar aan de tijden dat er een Renault of Ford fabriek in België gesloten werd, het is niet dat je dat een jaar erna nog in de verkoopscijfers zag terwijl er ten tijde van zo'n sluiting schande van gesproken werd.

Specifiek wat de Talisman betreft:
          - de groei in SUVs die ten koste gaat van berlines/breaks, dat geldt natuurlijk even goed voor andere merken/modellen
          - beetje polariserend uiterlijk vergeleken met saaiere/bravere concurrenten
          - interieur/dashboard dat de vergelijking met veel concurrenten niet kan doorstaan, ook al is het misschien een kwestie van smaak
          - rijgedrag waar bepaalde concurrenten het volgens tests nog altijd beter doen
          - hoge uitstoot onder WLTP
          - geen spectaculaire prestaties t.o.v. vermogen; iemand die voor de 200 PK versie kiest, verwacht waarschijnlijk beter dan 8,9 seconden voor 0-100
          - de reputatie van de voorganger(s) doet er ook geen goed aan
          - nog altijd betere reputatie van o.a. veel Duitse merken vergeleken met Franse. En ik laat hier helemaal in het midden of dat nu terecht is of niet, maar die perceptie leeft nog altijd denk ik

Renault is in het algemeen ook flink wat marktaandeel kwijt geraakt de afgelopen jaren denk ik, niet alleen in dit segment maar bv. ook met de Clio, hoewel het nieuwste model het weer beter lijkt te doen. Puur subjectief dan op basis van auto's die ik zie, ik heb niet direct cijfers daarover gezien.
          kort geheugen,inderdaad,en het feit dat vw aanhangers oogkleppen ophebben en alles pikken ?
          wat de sluiting van vilvoorde betreft,er reden toen nogal wat renault eigenaars met een zwarte vlag rond(en niet alleen renault eigenaars)
          ik zie dat een vw eigenaar nog niet zo snel doen,die laten zich nog liever..............................
          Last edited by ; 21/11/2019, 19:48.

Comment

kort geheugen,inderdaad,en het feit dat vw aanhangers oogkleppen ophebben en alles pikken ?
            Wat een onzin. Erg kortzichtige mens, me dunkt.

Mss hebt gij wel oogkleppen op

Comment

HAHAHA laat u toch zo niet opjutten free...
              die onzin leer ik hier wel gebruiken

Comment

HAHAHA laat u toch zo niet opjutten free...
                die onzin leer ik hier wel gebruiken
                Tis duidelijk dat uwe haat tegenover de Duitsers hoog staat.

Comment

HAAT?,HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHA belange niet,dat maken ze er hier graag van.
                  maar ik geef ze wel graag een potje van eigen deeg.
                  en geef maar toe,als jij de kans ziet om iemand op stang te jagen zul je het ook niet laten he

Comment

Working...
                  X