Mededeling

Collapse
No announcement yet.

McLaren ‘Grand Tourer’ (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• McLaren ‘Grand Tourer’ (2020)

MCLAREN 'GRAND TOURER' BETER IN BEELD

De onthulling van McLarens nieuwste sensatie nadert. In aanloop naar het grote moment mag de Grand Tourer nog een keer met minimale camouflage aan de openbare weg snuffelen.

McLaren is begin vorige maand begonnen met het teasen van dit geheel nieuwe model. Daarmee belooft McLaren een hele andere weg in te slaan. Het merk hield zich uiteraard uitsluitend bezig met lichtgewicht sportwagens, maar de hashtag 'new rules’ op de zijkant van deze zogenoemde ‘Grand Tourer’ is een verwijzing naar het feit dat McLaren zich van een andere kant gaat laten zien. De officiële naam wordt later bekend gemaakt.

In vergelijking met de eerste teaser, verliest het model op de nieuwe platen veel van zijn camouflage. Zo leek de kont op de eerste plaat des-McLarens een vierkant geheel te worden, maar de nieuwe foto’s geven uitsluitsel. Het ronde geheel blijft, met twee achterlichten die in het koetswerk lijken te verzinken. Twee redelijk centraal geplaatste uitlaateindstukken sieren de achterbumper. De ontwerpers tekenen grote luchtinlaten in de voorbumper en achter de zijportieren. Specificaties van de via een middenmotor aangedreven Brit blijven wederom uit. We moeten het nog even met de oude uitspraken doen, waaruit blijkt dat McLaren voor de GT op DNA-jacht ging bij de in alle opzichten extreme Speedtail. De auto mengt volgens McLaren extreme prestaties met gebruiksgemak. Volgens de fabrikant komen we in mei meer te weten. Nog even geduld dus.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Ik zie er Ferrari 360, Huracan en R8 in.. Hopelijk wordt het een mooie baby.

Comment

Working...
        X