Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 5-Serie - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

2020 BMW 5-Series Spied With M Sport Pack, Decent-Sized Grille

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

2021 BMW M5 Shows Off New Grille In Latest Spy Photos

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Nieren vallen echt super mee op de 5
        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Gelukkig. Denk dat ze de verkoopcijfers van de 7 er ff bijgenomen hebben en tot een bepaalde conclusie kwamen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
            Gelukkig. Denk dat ze de verkoopcijfers van de 7 er ff bijgenomen hebben en tot een bepaalde conclusie kwamen.
            Daarom dat de nieuwe 4 serie zo'n smoel gaat krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
              Kom hem toch wel zeer veel tegen... Die nieuwe A8 nog niet veel gezien...

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk

Comment

Sinds de lancering van de nieuwe 7 slechts 1 gezien. A8, 7 en S zijn natuurlijk wagens die nog weinig verkocht worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
                  Kom hem toch wel zeer veel tegen... Die nieuwe A8 nog niet veel gezien...

Verstuurd vanaf mijn SM-A600FN met Tapatalk
                  idd.. heel wat al tegen gekomen en die nieren vind ik helemaal niet storend...
                  Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you

Comment

Comment

is er eigenlijk met die elektronische tellers ook de mogelijkheid om verschillende looks te kiezen, en dan bijvoorbeeld de gewone klassieke tellerlook te kiezen ? Moest ik voor een 5 serie kiezen zou het zijn om in alle rust en comfort comfortabel kilometers te doen, genre klassiek donkerblauw in luxe uitvoering met beige leder bijvoorbeeld, daar past die bling zoals op de foto absoluut niet bij?
                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Denk niet dat dat mogelijk is. Bij Audi kan je veel meer indelingen kiezen, maar is hier beperkt. Komt ook wel wat kritiek op want je moet dat blijkbaar allemaal kunnen aanpassen. Ben er zelf ook gene voorstander van. Klassieke tellers doen het nog helemaal vind ik. Evenals een draaiknop voor volume vd radio en temp instelling! Dat hebben ze bij BMW gelukkig nog wel. You can't have 'em all?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
                          is er eigenlijk met die elektronische tellers ook de mogelijkheid om verschillende looks te kiezen, en dan bijvoorbeeld de gewone klassieke tellerlook te kiezen ? Moest ik voor een 5 serie kiezen zou het zijn om in alle rust en comfort comfortabel kilometers te doen, genre klassiek donkerblauw in luxe uitvoering met beige leder bijvoorbeeld, daar past die bling zoals op de foto absoluut niet bij?
                          Voor zover in heb gezien (heb er een paar verschillende als vervangwagen gekregen) was het bij allemaal ‘grijs’ in comfort modus, blauw in eco modus, rood in sport modus. Dus afhankelijk van uw keuze van rijstijl op dat moment.

Comment

Impressie:

Comment

Mocht hij zo komen, echt mooi!

Vooral achterkant is verbetering!

Comment

ja, hoe een simpele hertekening zoveel kan doen

Comment

Prachtige upgrade, al vond ik de huidige ook al heel knap.
                                  Veel knapper dan de 7, qua verhouding, vind ik persoonlijk.

Comment

Working...
                                  X