Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
is er eigenlijk met die elektronische tellers ook de mogelijkheid om verschillende looks te kiezen, en dan bijvoorbeeld de gewone klassieke tellerlook te kiezen ? Moest ik voor een 5 serie kiezen zou het zijn om in alle rust en comfort comfortabel kilometers te doen, genre klassiek donkerblauw in luxe uitvoering met beige leder bijvoorbeeld, daar past die bling zoals op de foto absoluut niet bij?
Denk niet dat dat mogelijk is. Bij Audi kan je veel meer indelingen kiezen, maar is hier beperkt. Komt ook wel wat kritiek op want je moet dat blijkbaar allemaal kunnen aanpassen. Ben er zelf ook gene voorstander van. Klassieke tellers doen het nog helemaal vind ik. Evenals een draaiknop voor volume vd radio en temp instelling! Dat hebben ze bij BMW gelukkig nog wel. You can't have 'em all?
is er eigenlijk met die elektronische tellers ook de mogelijkheid om verschillende looks te kiezen, en dan bijvoorbeeld de gewone klassieke tellerlook te kiezen ? Moest ik voor een 5 serie kiezen zou het zijn om in alle rust en comfort comfortabel kilometers te doen, genre klassiek donkerblauw in luxe uitvoering met beige leder bijvoorbeeld, daar past die bling zoals op de foto absoluut niet bij?
Voor zover in heb gezien (heb er een paar verschillende als vervangwagen gekregen) was het bij allemaal ‘grijs’ in comfort modus, blauw in eco modus, rood in sport modus. Dus afhankelijk van uw keuze van rijstijl op dat moment.
Comment