Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault e-Plein Air Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

dat is geen kwestie van overdrijven,ik vind het gewoon erg dat de meeste onder ons een bende verwende snobs geworden zijn die er niet tegenkunnen als ze eropgewezen worden dat het niet
    altijd super de luxe moet zijn,maar ook met veeeeel minder kan.
    wat de airco betreft,dat is maar een voorbeelditem,iedereen doet daarmee wat hij wil he
    waarom altijd alles zo serieus oppakken.
    om terug on topic te komen....
    laat maar komen die basic r4 ev uitvoering aan basic prijs uiteraard

Comment

Leuke concept! Zal helaas weer niks van komen
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Zoveel leuker als die mottige Twingo die ze nu hebben :-/ Zoveel 'heritage' om inspiratie uit te putten, in het verleden al vaker getoond het 'lef' te hebben iets speciaals op de weg te zetten, en met wat komen ze af ? Dat lelijk te smal ding waarbij ze volgens mij serieus hebben zitten loeren naar de Fiat 500. Jammer :-/

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Comment

al vergeten dat 20 jaar geleden BIJNA NIEMAND airco had?
          10 uur beroepsmatig in een auto zonder airco was toen doodnormaal hoor.
          ik deed destijds ongeveer 60000km met een r4 tje,zonder airco servo abs gps en meer van die speeltjes lol
          wat een bende watjes zijn we geworden
          Tja, vroeger was alles beter. Geef mij toch maar het heden, zonder de vooruitgang zouden we vandaag nergens staan. Zou jij niet in je Zoe rijden, zouden we geen ziektes kunnen bestrijden, etc. We moeten al zoveel en we mogen bijna niets meer. We moeten werken tot we bijna doodvallen en ons blauw betalen aan allerhande zaken. Laat ons daarnaast dan maar genieten van die kleine 'verwenmakerijen' zolang we nog kunnen.
          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

ik deed destijds ongeveer 60000km met een r4 tje,zonder airco servo abs gps en meer van die speeltjes lol
            Denk je Dré dat in onze racewagen toen we 24 uurs races afhaspelden airco ,servo,abs of andere speeltjes aanwezig waren vanaf eind de jaren zeventig en de jaren tachtig en half negentig en we die dolle rit volmaakten met 2 piloten met racepak en helm en waarvan ik meermaals 15 u voor mijn rekening nam en zo meer of 2000 km afmaalde in die tijd?
            Dacht je echt in die tijd dat ik een wattje was toen je met je arm door het halfopgeklaptje ruitje ging languitgestrekt met een sigaar in je mond rondtoerend in je r4 met 29 pk zonder servo,abs, of andere speeltjes op normale wegen en geen oergevaarlijke circuits?
            Have a nice dream Dré

Comment

(dat waren schuiframpjes in een r4 waar je je arm moest doorworstelen, in een geit waren het de klappers die gingen flapperen op de autostrade...mooi zicht altijd)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Tja, vroeger was alles beter. Geef mij toch maar het heden, zonder de vooruitgang zouden we vandaag nergens staan. Zou jij niet in je Zoe rijden, zouden we geen ziektes kunnen bestrijden, etc. We moeten al zoveel en we mogen bijna niets meer. We moeten werken tot we bijna doodvallen en ons blauw betalen aan allerhande zaken. Laat ons daarnaast dan maar genieten van die kleine 'verwenmakerijen' zolang we nog kunnen.
                daar ging het mij ook niet over,wel over hoe bijna iedereen een spel maakt van kleine 'tekortkomingen' die dan afgedaan worden als onmisbaar.
                terwijl we verdorie eigenlijk rot verwend zijn.zo nu en dan mag er wel eens iemand aan herinneren vind ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten

Denk je Dré dat in onze racewagen toen we 24 uurs races afhaspelden airco ,servo,abs of andere speeltjes aanwezig waren vanaf eind de jaren zeventig en de jaren tachtig en half negentig en we die dolle rit volmaakten met 2 piloten met racepak en helm en waarvan ik meermaals 15 u voor mijn rekening nam en zo meer of 2000 km afmaalde in die tijd?
                  Dacht je echt in die tijd dat ik een wattje was toen je met je arm door het halfopgeklaptje ruitje ging languitgestrekt met een sigaar in je mond rondtoerend in je r4 met 29 pk zonder servo,abs, of andere speeltjes op normale wegen en geen oergevaarlijke circuits?
                  Have a nice dream Dré
                  heb ik bij de opmerking 'watjes' namen genoemd?nee toch,?
                  en racewagens?hadden we het daarover?
                  ok ,bij deze jij bent geen watje,maar 80% van de anderen wel .......
                  Last edited by ; 25/07/2019, 08:22.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                    wie weet,als er hier niet te veel vallen over luxe item's zoals airco enz......

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                      De kans is heel klein. Temeer daar dit geen echt concept is en gewoon 90% een plein-air uit de jaren '60. Ik herken de stukken die echt volledig R4 zijn.
                      Bij de gedachte alleen al aan een crash-test plooit die in 6...

Gewoon een makkelijk en goedkoop trucje van Renault om snel de autopers te bereiken.
                      Al blijft het wel een tof ding natuurlijk. Ik zou er één kopen. Om naast te Méhari te staan.
                      King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                      2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

heb ik bij de opmerking 'watjes' namen genoemd?nee toch,?
                        en racewagens?hadden we het daarover?
                        ok ,bij deze jij bent geen watje,maar 80% van de anderen wel .......
                        Merci Dré , ben blij dat je een ex zot kan appreciëren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk Berichten

De kans is heel klein. Temeer daar dit geen echt concept is en gewoon 90% een plein-air uit de jaren '60. Ik herken de stukken die echt volledig R4 zijn.
                          Bij de gedachte alleen al aan een crash-test plooit die in 6...

Gewoon een makkelijk en goedkoop trucje van Renault om snel de autopers te bereiken.
                          Al blijft het wel een tof ding natuurlijk. Ik zou er één kopen. Om naast te Méhari te staan.
                          een truukje om de pers te halen?
                          mss wel,t moet ook niet altijd ene musk zijn die in de belangstelling staat..
                          en wie weet brengen reactie's wel eens bepaalde personen op ideeen.
                          de huidige fiat 500 is ook ontsproten uit..... een fiat 500.
                          ik zou het in ieder geval als een meer bruikbaar alternatief voor de twizzy zolang ze de prijs in bedwang houden....
                          moest het ervan komen....
                          hopelijk zet je hem dan wel naast een E mehari .
                          wat die crash test betreft,wie ligt er nu wakker van cijfers in een voertuig als deze?
                          bedoeld als vrijetijdsvoertuig met beperkte snelheid,ik zie ze er niet onmiddelijk mee op zolder racen lol.
                          Last edited by ; 27/07/2019, 10:30.

Comment

hopelijk zet je hem dan wel naast een E mehari .
                            Neen, naast een échte.

King of the Ludospace - currently running nr. 6

2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
                            2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast

Comment

Het gaat niet over de airco maar over de cabrio.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

je moet bij je dokter maar eens vragen hoeveel extra patienten hij in de zomer heeft sinds veralgemening van airco.
                                goed onderhoud is zeker een eerste vereiste,maar is nu net waarop de meeste eerst besparen.
                                de filters blijven jaaaaren zitten ,en aan reinigen komt men helemaal niet.
                                tegenwoordig zit in zowat elke auto airco,ik zou er in elk geval geen euro extra voor betalen.
                                geef mij maar raampje open
                                Denk dat er evenveel ziek zijn van bezweet met de ramen open te rijden dan dat er ziek worden van een niet onderhouden airco.

Een filter wordt bij elk onderhoud vervangen.
                                Dikwijls veel te vroeg zelf.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

een filter wel ja,maar een degelijk airco onderhoud houd wel wat meer in dan een interieurfilter van 25e.
                                  buiten die filter laten de meeste(partikuliere klanten) er nooit iets aan doen,tot het ding niet meer werkt ,of ze het niet meer uithouden van de geur, en ze de rekening gepresenteerd krijgen.
                                  de watjes van tegenwoordig worden ziek van bezweet en raampje open,ik heb 21 jaar(baanwerk) niets anders geweten en nooit ziek geweest in de zomer.......

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

zalig die eenvoud!

Comment

de watjes van tegenwoordig worden ziek van bezweet en raampje open,ik heb 21 jaar(baanwerk) niets anders geweten en nooit ziek geweest in de zomer.......
                                        Tank !

Comment

een filter wel ja,maar een degelijk airco onderhoud houd wel wat meer in dan een interieurfilter van 25e.
                                          buiten die filter laten de meeste(partikuliere klanten) er nooit iets aan doen,tot het ding niet meer werkt ,of ze het niet meer uithouden van de geur, en ze de rekening gepresenteerd krijgen.
                                          FF TER AANVULLING
                                          je moet maar eens vragen aan de koerier van post nl hoeveel klanten hij doet op een dag.....
                                          die komt hier ook aan met een oudere vw lt zonder airco,terwijl het vorige week 40 graden was.....die wordt ook nooit ziek....

Comment

Working...
                                          X