Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Renault e-Plein Air Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zeg André, wordt die nooit ziek omdat hij geen airco heeft of omdat het gewoon een mens is met een goede gezondheid en een sterk gestel?
    Er zijn waarschijnlijk ook een meute mensen die airco gebruiken en ook niet ziek worden.
    Dat is zoals dat poeier tegen olifanten van Urbanus zijn buur ... die heeft ook geen olifanten meer in zijne hof... Goe poeier hee!
    Last edited by DACIA DUSTER DRIVER; 30/07/2019, 10:37.

Comment

watjes poeier ,looool
      trouwens ik heb niet beweerd dat IEDEREEN ziek wordt van airco,net zoals niet iedereen ziek wordt van raampje open of cabriorijden.
      dat ze straf zijn in veralgemenen hier dat heb ik al vaak ondervonden,dus speel ik het spel ff mee

Comment

Ik zie een grote toekomst in het elektrificeren van bestaande auto's als het gebruik van fossiele brandstoffen compleet verboden is.
        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
          Ik zie een grote toekomst in het elektrificeren van bestaande auto's als het gebruik van fossiele brandstoffen compleet verboden is.
          HET gat in de markt, en gij smijt dat idee zo maar op een forum!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten

HET gat in de markt, en gij smijt dat idee zo maar op een forum!
            Ja, waarom niet. ??
            Hoe meer bedrijven dit gaan doen hoe goedkoper het wordt om toe te passen.
            Kan ik mijn 85 TwinAir Turbo motor vervangen voor een 200+ pk elektromotor met een accu pakket die ± 400 km range geeft.
            There are Pretenders among us.....
            Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Working...
            X