Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes EQS (2020)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #81














    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • #82
      Ben heel benieuwd naar het eindresultaat.
      OO 00 OO

      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

      Comment


      • #83
        Ik ook, kan momenteel nog niet zeggen of ik het nu knap vind of niet. Voorlopig hou ik het op "het is eens iets anders" en ik hoop dat hij zo efficiënt en aerodynamisch mogelijk gebouw is, maar dat lijkt me wel het geval. Erg benieuwd!

        Comment


        • #84

          Comment


          • #85
            Mercedes EQS interior REVEAL with Hyperscreen and more details of the electric S-Class!

            Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

            2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

            Comment


            • #86
              Cx .2 beweren ze dus
              Tesla model S is .209


              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

              Comment


              • #87
                Dit wordt het standaard dashboard.





                En dus optioneel wordt het dat met het grote glazen scherm. Let op de middenconsole die wat zweeft met daaronder opbergruimte.



                Het dashboard/interieur wordt dus bijzonder knap, maar van de buitenzijde ben ik voorlopig nog niet overtuigd.





                OO 00 OO

                Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                Comment


                • #88

                  Comment


                  • #89
                    Hier is het scherm voor de bestuurder wel heel mooi ingewerkt!

                    Da's echt iets wat me in de S stoort, dat ziet er echt te goedkoop uit nu... Dat ze het maar ook zo aanbieden in de S

                    Comment


                    • #90






                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                      Comment


                      • #91
                        Die eqs heeft idd het interieur die de s had moet moeten krijgen. Voorlopig vrees ik ook wel voor een lelijke neus op die auto :/
                        lets have some more member berries

                        Comment


                        • #92




                          Bron + meer info: [insideevs.com]
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #93
                            Ziet er niet slecht uit
                             
                            BMW 420dA : >>>

                            Comment


                            • #94
                              Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                              Die eqs heeft idd het interieur die de s had moet moeten krijgen. Voorlopig vrees ik ook wel voor een lelijke neus op die auto :/
                              Zou de dash uitwisselbaar zijn in 2 richtingen


                              Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

                              Comment


                              • #95
                                Dat lijkt me onwaarschijnlijk. Binnenafmetingen zijn niet gelijk. Eigenlijk wel erg dat ze de s zo een lelijk scherm gegeven hebben die niet eens ingewerkt is in het interieur terwijl ze dit al hadden ontwikkeld...
                                lets have some more member berries

                                Comment


                                • #96
                                  EQS 450+ EN EQS 580

                                  MERCEDES-BENZ GEEFT VERDERE SPECIFICATIES EQS VRIJ

                                  De onthulling van de Mercedes-Benz EQS laat nu niet lang meer op zich wachten. In aanloop naar de onthulling op 15 april onthult het merk alvast enkele belangrijke specificaties. In eerste instantie lijkt de EQS er in twee verschillende varianten te komen en bedraagt de actieradius maximaal 770 kilometer.

                                  Voor Mercedes-Benz wordt de EQS het elektrische vlaggenschip. Het interieur, met daarin het 1,41 meter brede hyperscreen, was eerder al te zien en ook aan de buitenkant kent de EQS eigenlijk weinig geheimen meer. In technisch opzicht repte men eerder vooral van een actieradius van 'meer dan 700 kilometer', maar verder was daar nog niet heel veel over bekend. Mercedes-Benz geeft nu echter twee varianten vrij waarin de EQS als eerste op de markt komt: de EQS 450+ en de EQS 580 4Matic+, waarmee het merk de typeaanduidingen van de modellen op benzine aanhoudt.

                                  De EQS komt op de markt met vermogens van 333 pk tot 523 pk. Of dit ook de vermogens zijn die bij de EQS 450+ en EQS 580 4Matic+ horen vermeldt Mercedes-Benz niet expliciet, maar het ligt wel in de lijn der verwachting. Bij het koppel doet het merk dat wel: de EQS 450+ laat 568 Nm los op de achterwielen en de EQS 580 4Matic+ trekt via alle vier de wielen de straatstenen los met 855 Nm koppel. Uit de type-aanduidingen valt al af te leiden dat de EQS 450+ beschikt over een elektromotor, door Mercedes-Benz eATS genoemd, op de achteras, de EQS 580 4Matic+ heeft ook een elektromotor op de vooras. Acceleratiecijfers noemt men nog niet, maar de topsnelheid is begrensd op 210 km/h. Overigens komt er in een later stadium ook nog een 'nog krachtigere performance-versie', wat vermoedelijk duidt op een AMG-variant van de EQS.




                                  Mercedes-Benz EQS


                                  Accupakketten


                                  Het formaat van de accu verschilt naargelang de gekozen aandrijving: de EQS 450+ heeft met zijn achterwielaandrijving een accucapaciteit van 90 kWh, terwijl de EQS 580 4Matic+ een groter accupakket van 107,8 kWh in de bodem heeft liggen. Volgens de NEDC-cyclus is de 450+ marginaal zuiniger dan de 580 4Matic+ (19,1-16,0 kWh/100 km tegenover 20,0-16,9 kWh/100 km), maar de actieradius per model blijft nog onder de pet. Wel vermeldt Mercedes-Benz dat de 770 kilometer behaald kan worden met de 19-inch AMG wielen en in de rijmodus 'Sport'. Optioneel kan de EQS worden uitgerust met een 22 kW-boordlader, snelladen kan met een laadsnelheid tot 200 kW. Op dat vlak scoort de EQS dus niet zo goed als de Porsche Taycan en Audi e-tron GT, die hun accu's vol kunnen jagen met 270 kW.

                                  Om de actieradius optimaal te kunnen benutten geeft het navigatiesysteem van de EQS de laadpunten op de route weer en berekent de auto hoeveel het kost om bij die laadpunten te snelladen. Daarbij hoef je alleen nog maar de kabel in te pluggen en brengt de auto automatisch het te betalen bedrag in rekening. Ook schat de EQS in of je met de huidige acculading de terugrit naar je startpunt nog kunt halen.

                                  De officiële onthulling van de Mercedes-Benz EQS staat gepland voor 15 april.
                                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                  Comment


                                  • #97
                                    Mercedes EQS (2021) | De eerste rit in de gecamoufleerde EQS

                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • #98
                                      Driving the Mercedes EQS ! First time in the EV S-Class ⚡

                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • #99
                                        Na 8 jaar eindelijk eens échte concurrentie in het segment van de Model S
                                        2021 Taycan 4S
                                        2021 Lexus UX250h

                                        Comment


                                        • Op welk vlak? Op vlak van comfort en afwerking zit een model s nog niet aan de c, 3, A4... Op vlak van performance zit enkel de taycan met moeite in dezelfde klasse. Kwa prijs zal de eqs er ook wel een stuk hoger zitten. Tesla's zijn een benchmark op vlak van batterijen en Electro motor maar zeker geen leiders in segmenten waar je zowel naar looks, kwaliteit, comfort en performance kijkt
                                          lets have some more member berries

                                          Comment

                                          Working...
                                          X