Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Outlander (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mitsubishi Outlander (2021)

Bron: [www.motor1.com]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Impressie:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Die impressie zou dicht aanleunen bij een groter Amerikaans model.
        Niet de Outlander.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Mitsubishi meldt namelijk dat het in het eerste kwartaal van volgend jaar een volledig nieuwe generatie van de Outlander presenteert. Die SUV wordt volgens de Amerikaanse afdeling van Mitsubishi "groter, brutaler, stiller en beter uitgerust" dan elk ander model van het merk. Met de begin vorig jaar gepresenteerde Engelberg Tourer Concept gaf Mitsubishi al een indruk van zijn nieuwe designtaal en stiekem natuurlijk ook van de splinternieuwe Outlander. De Outlander PHEV, de plug-inversie van de huidige Outlander, ondergaat dit jaar nog een grondige update in de Verenigde Staten, maar die vernieuwingsronde heeft in Europa al in 2018 plaatsgevonden.

ENGELBERG TOURER CONCEPT

Comment

Mitsubishi Motors heeft maandag aangekondigd geen nieuwe modellen meer te zullen introduceren voor de Europese markt, waaronder Nederland. Het huidige aanbod blijft in de verkoop en ook de dealers blijven vooralsnog open voor servicebeurten. De Nederlandse importeur bevestigt het nieuws.

Mitsubishi Motors in the UK has written to its UK franchised retail partners to inform them of the Japanese car manufacturer's plan to exit the UK and European new car markets.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Vermits deze toch al niet meer naar Europa komt hier maar bijposten. Ziet er anders bijlange niet slecht uit.

NIET VOOR EUROPA

NIEUWE MITSUBISHI OUTLANDER GELEKT

Verrassend nieuws met betrekking tot Mitsubishi. De splinternieuwe Outlander is zonder enige vorm van camouflagemateriaal tegen de lamp gelopen.

Mitsubishi werkt al even aan een nieuwe generatie van de Outlander, de grotere broer van de Eclipse Cross. Facebookpagina Allcarnews heeft een stel foto's van ietwat belabberde kwaliteit in handen gekregen van de nieuwe Outlander. De huidige generatie, die in Nederland vooral als plug-in hybride PHEV-uitvoering gretig aftrek vond, zal echter wel de laatste zijn die naar Nederland komt. Mitsubishi heeft eerder aangegeven geen nieuwe modellen meer naar Europa te verschepen. De gefacelifte Eclipse Cross is dan ook een van de laatste, misschien wel de laatste, gewijzigde Mitsubishi die naar ons land komt.

De nieuwe Outlander is duidelijk geïnspireerd op de Engelberg Tourer Concept die Mitsubishi vorig jaar tijdens de Autosalon van Genève liet zien. De herziene Outlander is een stuk hoekiger en daardoor stoerder vormgegeven dan het huidige model. De achterlichten zijn een stuk breder en platter en ook de D-stijl is met zijn lopende chroomkleurige strip een stuk speelser vormgegeven. Mitsubishi probeert met een zwarte strip bovenin de D-stijl zelfs de illusie van een zogenoemd zwevend dak te wekken. Het front is typisch Mitsubishi Nieuwe Stijl, en dus ook hier platte led-dagrijverlichting met een verdieping eronder de daadwerkelijke koplampen. Het is nog niet helder of hij zijn basis deelt met de nieuwe Nissan Rogue, straks onze nieuwe X-Trail, van alliantiegenoot Nissan. Uiteraard zit er ook weer een plug-in hybride in de planning.

Comment

MAAR NIET VOOR HIER

MITSUBISHI LAAT NIEUWE OUTLANDER ZELF ZIEN

Mitsubishi heeft zelf een afbeelding van de nieuwe Outlander getoond. Wie graag zijn huidige Outlander binnenkort wil inruilen voor een exemplaar van de komende modelreeks, die moeten we teleurstellen. De nieuwe Mitsubishi Outlander komt namelijk niet naar Europa.

Mitsubishi laat een afbeelding zien waarop de nieuwe Outlander in een donkere ruimte is te zien. De schimmige teaserplaat komt een beetje als mosterd na de maaltijd. Gisteren kon AutoWeek namelijk al de eerste daadwerkelijke foto's laten zien.

De donkere foto bevestigt gelukkig wel dat we het bij het juiste eind hadden. De designelementen die op de teaserfoto te zien zijn, zitten namelijk ook op de te vroeg gekiekte Mitsubishi die gisteren opdook. Zo komt niet alleen het front, maar ook de vorm van de achterlichten overeen met die van de voortijdig gefotografeerde Outlander.

De volgende Mitsubishi Outlander komt op het nieuwe CMF-CD-platform van de alliantie Renault-Nissan-Mitsubishi te staan. De Nissan Rogue, die te zijnder tijd als X-Trail naar Nederland komt, maakt al van dat platform gebruik. Uiteraard komt Mitsubishi weer met een plug-in hybride. Zoals gezegd komt de nieuwe Outlander niet naar Europa. De gefacelifte Eclipse Cross is de laatste herziene Mitsubishi die bij de dealers verschijnt.

Comment

Working...
                X