I30, I30 N EN I30 N FASTBACK
HYUNDAI DRUK IN DE WEER MET TESTWERK GEFACELIFTE I30
Hyundai heeft een druk jaar voor de boeg. Na de pas onthulde geheel nieuwe i10, krijgt ook de Tucson een geheel nieuw vervolg. De i30 staat daarnaast ook op de agenda om een flinke verjongingskuur te ontvangen.
De gefacelifte Hyundai i30 is al eerder op de gevoelige plaat vastgelegd, maar wordt nu wederom gesnapt. Goed nieuws voor de petrolheads: ook de i30 N keert terug op de weg. Naast een ingepakte versie van de reguliere vijfdeurs i30, rijdt Hyundai namelijk ook rond met gecamoufleerde i30’s N en i30’s N Fastback. Hoewel het ‘slechts’ om een facelift gaat, pakt Hyundai de pre-productiemodellen grondig in. We vinden dikke stukken sierplastic rondom de neus, bij de achterspoilers en zelfs op de zijpanelen. We verwachten echter niet dat Hyundai zó heftig aan de slag gaat met de auto. Ga er dan ook vanuit dat, net zoals bij doorgaans elke facelift, vooral de bumper- en lichtpartijen worden vernieuwd.
Tot nu toe heeft een eventueel gefacelifte i30 Wagon zich nog niet laten zien, maar de kans is groot dat de station ook gewoon van een facelift wordt voorzien. Onderhuids verwachten we niet één-twee-drie hele grote veranderingen, net zozeer als rigoureuze veranderingen aan het binnenste van de auto. Het multimediasysteem kan wellicht wel op een update rekenen. De gefacelifte i30 laat zich na de jaarwisseling zien. Dan verlost hij de i30 die we sinds 2017 in zijn huidige hoedanigheid kennen.
Bron: Autoweek
HYUNDAI DRUK IN DE WEER MET TESTWERK GEFACELIFTE I30
Hyundai heeft een druk jaar voor de boeg. Na de pas onthulde geheel nieuwe i10, krijgt ook de Tucson een geheel nieuw vervolg. De i30 staat daarnaast ook op de agenda om een flinke verjongingskuur te ontvangen.
De gefacelifte Hyundai i30 is al eerder op de gevoelige plaat vastgelegd, maar wordt nu wederom gesnapt. Goed nieuws voor de petrolheads: ook de i30 N keert terug op de weg. Naast een ingepakte versie van de reguliere vijfdeurs i30, rijdt Hyundai namelijk ook rond met gecamoufleerde i30’s N en i30’s N Fastback. Hoewel het ‘slechts’ om een facelift gaat, pakt Hyundai de pre-productiemodellen grondig in. We vinden dikke stukken sierplastic rondom de neus, bij de achterspoilers en zelfs op de zijpanelen. We verwachten echter niet dat Hyundai zó heftig aan de slag gaat met de auto. Ga er dan ook vanuit dat, net zoals bij doorgaans elke facelift, vooral de bumper- en lichtpartijen worden vernieuwd.
Tot nu toe heeft een eventueel gefacelifte i30 Wagon zich nog niet laten zien, maar de kans is groot dat de station ook gewoon van een facelift wordt voorzien. Onderhuids verwachten we niet één-twee-drie hele grote veranderingen, net zozeer als rigoureuze veranderingen aan het binnenste van de auto. Het multimediasysteem kan wellicht wel op een update rekenen. De gefacelifte i30 laat zich na de jaarwisseling zien. Dan verlost hij de i30 die we sinds 2017 in zijn huidige hoedanigheid kennen.
Bron: Autoweek
Comment