Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mitsubishi Mi-Tech Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mitsubishi Mi-Tech Concept

KNOTSGEK

MITSUBISHI MI-TECH CONCEPT BREEKT LOS

De Tokyo Motor Show is dé autobeurs voor wie van opvallende studiemodellen houdt. Deze Mitsubishi Mi-Tech Concept bewijst dat maar weer. Het prototype heeft namelijk niet alleen een opmerkelijke koets, maar ook een bijzondere aandrijflijn.

De Mi-Tech Concept is een buggy-achtige creatie met zeer hoekige en stoer ogende vormen. Portieren ontbreken volledig, de Mi-Tech staat hoog op zijn poten en daarmee lijkt Mitsubishi puur een vrijetijdsspeeltje te hebben ontwikkeld.

De Mi-Tech heeft namelijk een plug-in hybride aandrijflijn die bestaat uit vier in elk wiel gehuisveste elektromotoren. Dat is niet het enige. Er is een verbrandingsmotor aanwezig, maar dat is geen conventioneel exemplaar, maar een turbinemotor. Die turbine kan overigens ook overweg met diesel, kerosine en alcohol. Het niet nader gespecificeerde vermogen wordt via slimme electronica over alle vier de wielen verdeeld.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Ideaal om van terras naar terras te rijden.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Ideaal om van terras naar terras te rijden.
      toch nog liever dit daarvoor: https://www.autowereld.be/autonieuws...isch-eden.html
      is goed en leuk genoeg

Comment

Nog beter.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
        X