Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik raad u aan om Free_ltd gewoon te negeren en zulke discussies te weren.
Laatste waarschuwing, nog één keer zo off-topic en het is een weekje rust. Das een straf die ik niet graag uitvoer maar het is onleefbaar aan het worden op het forum. Het is fijn dat je u amuseert met lange posts te schrijven maar ze gaan verloren gezien het na 1 zin al over iets naast de kwestie gaat. Ik merk aan mijn collega's en mezelf dat we die ook niet meer lezen.
"It's growing on me", awel, inderdaad.
Ik begin het al bijna spijtig te vinden dat zo'n grote wagen in Vlaanderen totaal niet praktisch is. Anders zou ik nog serieus overwegen om hem te kopen.
Deels omdat ik het pure utilitaire design zonder franjes echt wel iets vind hebben, deels om een statement te maken (alleen zou ik dan nog moeten bedenk wat dat statement juist is )
was toch nog eens aan't goegelen op de turning radius of circle...en niet alleen ik hoopte daar op een (r)evolutie bij de pick-ups blijkbaar...
What’s Missing
I was a bit disappointed that the Cybertruck’s rolling underpinnings were fairly conventional (for an EV) while the physical appearance was so radical. As a driver of a large, long-bed pickup that is a bear to maneuver through parking lots or tight traffic, I was hoping against hope the Cybertruck would feature 4-wheel steering among its many tricks. But alas, not this time. With in-hub motors becoming a feasible option, offering a truck that could turn within its own radius would be more useful than a sci-fi exterior design. Here’s hoping Elon (or anyone) takes up the 4WS challenge in the future.
Moet Elon Musk nog wat oefenen met zijn Tesla Cybertruck of was het de autopiloot die zaterdagavond een signalisatiepaaltje omver kegelde bij het verlaten van de parking van het bekende restaurant Nobu in Malibu? De Tesla-CEO had alvast veel bekijks met zijn nieuwste wagentelg.
Waarom post hier niemand dat Musk met zijn belachelijk machien een paalken heeft omvergereden ? Dit is toch wereldnieuws ?
Komaan RX8, uw frustraties are not appealing!!
Laat die mens toch doen, ieder diertje zijn pleziertje, en het is 100% een feit, hij maakt veel mensen blij met zijn producten. Daarom niet u maar dat doet er niet toe.
Een vraagje voor de economisten hier op het forum. Elon Musk mag dan wel de autowereld op z'n kop gezet hebben, maar heeft met Tesla over al die jaren +10 miljard verliezen opgestapeld. Hoe kan het dat zo'n bedrijf kan overleven. Continu extra aandelen op de markt brengen, of wat mis ik?
Het is een kleurrijke mens, en niemand kan ontkennen dat hij een pionier is en onze maatschappij beweegt.
Ben ook een fan van de man. In zijn eentje de strijd aangaan met al die jarenlange sjoemelaar merken die het niet gewoon waren veel tegenwind te krijgen, je moet het maar doen Mijn respect heeft hij in ieder geval hoe het ook afloopt...
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment