Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Cybertruck (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten

Maakt allemaal niet uit, dit ding gaat verkopen als gek. Er zijn genoeg mensen op deze planeet die zich willen onderscheiden door met iets "origineels" te rijden. Net zoals de RR Cullinan, lelijk als de nacht maar schijnt zeer goed te verkopen.
    Idd, en het zal Musk worst wezen. Laat ze maar lachen denkt hij terwijl zijn merk groter en groter wordt. Doe het hem maar na
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Gaat wel lachen worden met zijn 6meter aan de Tesla superchargers. Het is nu al alle dagen feest in de spits om er aan te schuiven

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Zo zal het wel geweest zijn

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Aandelen Tesla flink onderuit na voorstelling truck. Dat en het feit dat handelsakkoord met China eraan zit te komen. Cheap EV are on the way to USA. Bye bye Tesla.

https://www.proximus.be/pickx/nl/200...op-wall-street
            “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Foute muziek bij dat filmpje, moet iets dystopisch zijn a la Mad Max of Battletruck. Of een retro jaren 80 synth sound.

Comment

ik ben er wel van overtuigd dat het binnen kwa afmetingen klopt, kan toch niet anders
                als een truck nodig is, moet het

als niemand nog biv heeft en betaalt per km en dit elektrisch is zullen we wel zien wie het nodig heeft

Comment

het ding gaat het gewicht zijn he. als deze meer dan 3.5 ton weegt (wat wel zou kunnen met dat speciale glas) en die triple motor en batterijen dan is een rijbewijs C nodig.
                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Dit is toch (ook) niet echt ?
                    Musk is gewoon een aandachtzoeker, en test hoe ver hij kan gaan. En blijkbaar heel ver, en hij blijft er mee weg komen, en iedereen blijft aan die goeroe zijn lippen hangen en hem verafgoden.
                    Die fantast zijn raket is pas deze week ontploft, zijn boring - in verschillende betekenissen van het woord - company, zijn roadster die geen roadster is, zijn elektrische vrachtwagen, en alles wat hij zegt maar niet doet, krijgt aandacht.
                    Hij zal nu eens gedacht hebben, ik laat mijn 5-jarig dochtertje een auto tekenen en laat dan de 7de jaars metaal iets in elkaar flansen dat erop trekt. Dan eens zien of ik daarmee nog altijd iedereen vanalles kan wijsmaken.
                    En het blijft wonderwel lukken. Zelfs die scène met die metalen bal in die ruit. Dat kan toch niet anders als de bedoeling geweest zijn ! Maar nee, iedereen trapt daar gewoon in !
                    Er wordt weer eens over hem gesproken en je moet het hem wel nageven, het blijft hem telkens weer lukken. Ik denk dat hij nu zit te denken wat kan ik ze nu nog wijsmaken ?
                    Ik snap niet dat daar nog volk op af komt op die zijn voorstellingen. En degenen die er zitten zouden hem vierkant moeten uitlachen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                      ik ben er wel van overtuigd dat het binnen kwa afmetingen klopt, kan toch niet anders
                      als een truck nodig is, moet het

als niemand nog biv heeft en betaalt per km en dit elektrisch is zullen we wel zien wie het nodig heeft
                      Groot genoeg in ieder geval vanbinnen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                        Dit is toch (ook) niet echt ?
                        Musk is gewoon een aandachtzoeker, en test hoe ver hij kan gaan. En blijkbaar heel ver, en hij blijft er mee weg komen, en iedereen blijft aan die goeroe zijn lippen hangen en hem verafgoden.
                        Die fantast zijn raket is pas deze week ontploft, zijn boring - in verschillende betekenissen van het woord - company, zijn roadster die geen roadster is, zijn elektrische vrachtwagen, en alles wat hij zegt maar niet doet, krijgt aandacht.
                        Hij zal nu eens gedacht hebben, ik laat mijn 5-jarig dochtertje een auto tekenen en laat dan de 7de jaars metaal iets in elkaar flansen dat erop trekt. Dan eens zien of ik daarmee nog altijd iedereen vanalles kan wijsmaken.
                        En het blijft wonderwel lukken. Zelfs die scène met die metalen bal in die ruit. Dat kan toch niet anders als de bedoeling geweest zijn ! Maar nee, iedereen trapt daar gewoon in !
                        Er wordt weer eens over hem gesproken en je moet het hem wel nageven, het blijft hem telkens weer lukken. Ik denk dat hij nu zit te denken wat kan ik ze nu nog wijsmaken ?
                        Ik snap niet dat daar nog volk op af komt op die zijn voorstellingen. En degenen die er zitten zouden hem vierkant moeten uitlachen.
                        wees gerust,niet iedereen hangt aan de lippen van een clown.
                        benieuwd of zijn loon ook met 6% daalt?
                        believer van het eerste uur,maar ik heb zijn spellekes allang door.
                        Last edited by ; 23/11/2019, 09:53.

Comment

Wie kan hier nu op tegen zijn.
                          We hebben er als jonge snaak allemaal van gedroomd om een eigen maanwagen te hebben.

Toyota is er ook mee bezig.

den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                          Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Eerst even duidelijk maken, ik vind dit ook een lelijk ding. Logisch, want het is een pick-up, en dat zijn allemaal gedrochten die alleen gekocht worden door mensen die een lobotomie hebben ondergaan. De lelijkste wagen ooit? Neen, enkele Ssangyongs blijft met voorsprong winnen. En het is ook geen wagen, maar een pick-up.

En dit is veel mooier dan al die coupe-suv gedrochten die onze premioem Duitse merken op de markt brengen, X5, X4, GLE coupé,...

Kijk eens naar de specs van dit ding... er is er eentje met een range van 500+ miles. Dat is dus 800 km..
                            BMW 420dA : >>>

Comment

Fantastisch toch dat Musk dit kan en durft.
                              Ik zie het ook compleet floppen, als het al op de markt zal komen. Misschien is hij ons gewoon te kakken aan het zetten.

Maar dat iemand dit in de markt durft zetten temidden alle 'ik zie er nog hetzelfde uit als 10 jaar geleden'- VW's.
                              Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk Berichten
                                Fantastisch toch dat Musk dit kan en durft.
                                Ik zie het ook compleet floppen, als het al op de markt zal komen. Misschien is hij ons gewoon te kakken aan het zetten.

Maar dat iemand dit in de markt durft zetten temidden alle 'ik zie er nog hetzelfde uit als 10 jaar geleden'- VW's.
                                dat hij eerst eens werk maakt van de betaalbare tesla voor iedereen ipv massa's(geleend)geld te verspillen aan nutteloze speeltjes,en de clown uit te hangen in de media
                                pas dan zal ik

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ANDRE123 Bekijk Berichten

dat hij eerst eens werk maakt van de betaalbare tesla voor iedereen ipv massa's(geleend)geld te verspillen aan nutteloze speeltjes,en de clown uit te hangen in de media
                                  pas dan zal ik
                                  Heb je het financieel verslag van 2019Q3 gelezen? Tesla heeft het voorbije kwartaal 371 miljoen dollar Free Cash Flow gegenereerd en had een netto resultaat van 143 miljoen dollar.
                                  Dat de huidige Tesla's niet betaalbaar zijn voor jou of de "massa's" doet er niet toe. Wanneer Tesla dat segment zou aanboren zou het onmiddellijk game over zijn voor Tesla (nog lagere marges, nog grotere investeringen,...)

BMW 420dA : >>>

Comment

De Simpsons hebben weer iets in de toekomst voorspeld

DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

de raket van space x is niet 'ontploft'. Het betrof een druktest en dat houdt nu eenmaal in dat men blijft druk toevoegen tot de boel uiteen knalt.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

Bij Volvo ging in 2010 ook zo'n persvoorstelling van het remsysteem de mist in.

En of Musk het met opzet deed mislukken of niet laat ik in het midden, de aandacht heeft hij zeker gekregen. YouTube en het internet staan vol, geen enkele andere auto die zoveel aandacht heeft na 1 dag. Hij trekt het zich niet aan. Voor-en tegenstanders, who cares?

Comment

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                                          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Working...
                                          X