Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lancia b-uv (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lancia b-uv (2022)

Carlos Tavares, de huidige CEO van PSA en de volgende CEO van FCA/PSA - "ik zie dat al deze merken, zonder uitzondering, een gemeenschappelijk kenmerk hebben: ze hebben een erg goed verhaal.
    We houden van de geschiedenis van de automobiel merken, het geeft ons een basis om vertrouwen op te bouwen naar de toekomst.
    Vandaag zie ik geen enkele noodzaak tot het annuleren van de merken, omdat ze allemaal hun geschiedenis hebben en allemaal hun sterke punten".
    Van af hier en van de geruchten over een B-UV Lancia goedkeuring en naar verwachting in 2022, en om hem voor te stellen op deze manier.

Bron: https://www.passioneautoitaliane.com...b-uv-2022.html
    There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Denk niet dat ze dode merken terug gaan reanimeren. Nu met de fusie er eerder nog meer laten verdwijnen imo.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ergens vrees ik ook dat het ijdele hoop is, en doodzonde voor zo'n mooi merk (die rebadge misbaksels van Chrysler buiten beschouwing gelaten).
      Anderzijds slagen ze er blijkbaar wel in om met één verouderd (2011) Ypsilonneke op enkel de Italiaanse markt meer volume te draaien dan Alfa in heel Europa... Dus Lancia a priori afschrijven is misschien ook wat voorbarig ?

Verstuurd vanaf mijn moto g(6) play met Tapatalk

Comment

Misschien kunnen ze de merknaam Lancia "redden" door deze op hun (toekomstige) elektrische brol modellen te plakken ??

Comment

misschien moeten ze overwegen om Lancia en DS Automobiles in 1 brand te verenigen met een meer comfort/luxe/design imago, waarbij het Lancia-dna meer naar voor komt voor de stadswagens en berlines, en DS gebruikt wordt voor crossover modellen.
          De platformen gaan in ieder geval over alle merken heen gedeeld worden.
          Last edited by ; 22/12/2019, 16:43.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
            misschien moeten ze overwegen om Lancia en DS Automobiles in 1 brand te verenigen met een meer comfort/luxe/design imago, waarbij het Lancia-dna meer naar voor komt voor de stadswagens en berlines, en DS gebruikt wordt voor crossover modellen.
            De platformen gaan in ieder geval over alle merken heen gedeeld worden.
            Dat ze maar alles geven op betaalbare wagens de komende jaren bnn europa, zal nodig zijn.

Comment

Dat ze eerst maar eens beginnen bij FCA om betrouwbare wagens te maken, daarom alleen is de fusie met PSA geen slechte zaak imo.

Prachtig design en veel geschiedenis wel bij Lancia, maar betrouwbaarheid zero, beetje zoals bij Rover destijds. Op die manier wring je jezelf toch de nek om, typisch Italiaans ook
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

In het verleden veel elektrische problemen hé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1023 Bekijk Berichten
                  In het verleden veel elektrische problemen hé
                  Dat niet alleen

Comment

Working...
                  X