Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
We staan aan de vooravond van de onthulling van de splinternieuwe BMW 7-serie en de volledig elektrische variant daarvan, de i7. Het is die BMW i7 waar we je nu de achterkant van kunnen laten zien.
BMW weet nieuwe modellen slechts zelden tot de definitieve onthulling ervan onder de pet te houden en ook de elektrische i7 duikt voor zijn debuut via de digitale snelweg al op. Kort geleden konden we je dankzij de Instagrampagina van Wilco Blok al de voorkant van de elektrische variant van de nieuwe 7-serie laten zien en via datzelfde kanaal is nu de achterkant van de BMW i7 opgedoken.
BMW deinst niet terug voor extravagant design op zijn modellen en ook de nieuwe 7-serie belooft een visueel interessante auto te worden. Net als de recent grondig gefacelifte X7 krijgt de 7-serie en zijn volledig elektrische i7-broer een front met daarin over twee niveaus verdeelde verlichting. De achterkant van de i7 - en dus waarschijnlijk ook die van de 7-serie - lijkt minder controversieel te worden vormgegeven. De concurrent van de Mercedes-Benz EQS krijgt twee platte, horizontaal georiënteerde lichtunits waarin de bekende L-vormige lichtsignatuur in afgezwakte mate terugkeert.
In tegenstelling tot zijn grote concurrent van Mercedes-Benz staat de i7 niet op een platform dat alleen onder elektrische auto's komt te zitten. De EQS heeft een totaal andere basis dan de S-klasse waar hij het elektrische equivalent van is, maar de i7 deelt zijn onderhuidse techniek namelijk met de tevens spoedig te onthullen nieuwe 7-serie.
Comment