Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan - Facelift (2020)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volkswagen Tiguan - Facelift (2020)

GEFACELIFTE VOLKSWAGEN TIGUAN

Iedereen die nog maar net is bekomen van de gelekte foto’s van de Volkswagen Arteon Shooting Brake kan er maar beter een stoel bijpakken, want nu belandt ook de gefacelifte Tiguan op het wereldwijde web.

Het Spaanstalige Instagram-kanaal Cochespias deelt als eerste de foto’s van de gespotte Tiguan. Het beeld verdient geen prijs als scherpe foto, maar toch is een deel van de opgefriste neus duidelijk te zien. De koplampen in de herziene frontpartij lijken de lijnen van de nieuwe Golf te volgen. Het uiteinde van de units loopt in een subtiele lijn naar boven. Grote sierdelen markeren de gewijzigde voorbumpers.

Aan de zijkant is, zoals vrijwel altijd bij een facelift, niks nieuws te bekennen. De achterkant is jammergenoeg niet op de gevoelige plaat vastgelegd. De huidige Tiguan is sinds 2016 op onze wegen te bewonderen, waarna een jaar later de verlengde Tiguan Allspace volgde. Merkwaardig genoeg zijn er nog niet eens spyshots opgedoken van de nieuweling. De onthulling volgt later dit jaar.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Ben eens benieuwd dan.

Comment

Voorkant lijkt er wel een stuk leuker op te worden.

Hoewel ik er nooit zo'n fan van was, vind ik het wel een model, wat heel weinig veroudert.
      Dat is iets waar ze bij VW toch altijd goed in slagen.

Comment

Lijkt op een Golf 8 front precies, niks om vrolijk van te worden als het zo is.

Comment

Binnenkort eens prijs gaan laten maken voor ne nieuwe. Vermits hij in december ergens geleverd zou moeten worden, zal het wss al de FL worden. Maar die zal dan wss ook een stuk duurder worden

Comment

Ik vind deze net terug en lijkt het wel te zijn qua lampen.

Smaken verschillen, maar ik word daar wel vrolijk van.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                Ik vind deze net terug en lijkt het wel te zijn qua lampen.

Smaken verschillen, maar ik word daar wel vrolijk van.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Dat ziet er al beter uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Dat ziet er al beter uit
                  Idd. Zoals op de foto, wil ik hem direct.

Comment

Zo in R line heeft hij er altijd wel top uit gezien, vind ik. Maar zoals op de foto vind ik'm ook wel lekker dik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                      Zo in R line heeft hij er altijd wel top uit gezien, vind ik. Maar zoals op de foto vind ik'm ook wel lekker dik.
                      Die R-line maakt er een hele andere auto van. Ik heb de gewone comfortline en dan zijn die stukken onderaan de deuren zwart. Hier tegenover stond tot een paar maanden terug eentje met R-line en als ge ze dan tegelijk bekijkt, maakt dat wel veel verschil. De platinum versies zijn ook wel de moeite.

Comment

Een vriend van me, rijdt met zo'n R-line als leaser. Maar hij zou wel meteen zijn dikke 19" velgen inruilen voor 17" exemplaren, zegt hij.
                        In de winter rijdt hij altijd op 17" winterbanden, en hij vindt het comfortverschil zeer groot.

Comment

Dat kan idd wel een verschil geven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                            Dat kan idd wel een verschil geven.
                            Trouwens die 17" met die R-line aanbouwdelen, da's geen gezicht...dus beter bij een comfortline/ highline blijven met veel innerlijke opties, zou ik zeggen ;-)

Comment

Trouwens die 17" met die R-line aanbouwdelen, da's geen gezicht...dus beter bij een comfortline/ highline blijven met veel innerlijke opties, zou ik zeggen ;-)
                              Bwa, ten opzichte van nu zou enkel dat pack met die traffic jam assist en blind spot nog een welgekomen optie zijn en dan nog DAB+. Voor de rest zit er alles op wat ik graag wil. Speciale rijmodi, ventilerende zetels (waarbij dan de passagierszetel niet meer plat kan), standverwarming,... heb ik allemaal niet nodig. Een verwarmd stuur mss wel nog :-).

Ik wissel graag van auto en dat mag van mijn part elk jaar Maar budget is deze keer anders uitgevallen dan dat ik in mijn hoofd had. Hij gaat er vanuit dat ik dan maar gewoon dezelfde Tiguan ga bestellen. Maar vermits ik liever wissel, stond de Tiguan eigenlijk als worst case scenario Ik had eerder mijn zinnen gezet op de GLB, maar die valt wss af, tenzij er nog gezellige gesprekken met de baas komen Als het de Tiguan wordt, dan liefst de Platinum versie. Maar in mijn geval zal het nog zien zijn, want zal net wel, net niet de FL zijn dan.

Comment

Bij Mercedes kan je echt wel superdeals doen op stockwagens.
                                Collega van me heeft zo'n C Avantgarde 220 cdi op de kop getikt onlangs, met heel wat opties.

Past volgens onze configurator totaal niet binnen budget, maar hij heeft een superdeal kunnen doen op een stockwagen.

Comment

Bij Mercedes kan je echt wel superdeals doen op stockwagens.
                                  Collega van me heeft zo'n C Avantgarde 220 cdi op de kop getikt onlangs, met heel wat opties.

Past volgens onze configurator totaal niet binnen budget, maar hij heeft een superdeal kunnen doen op een stockwagen.
                                  Baas zegt ook te gaan zien voor een stockwagen of zelfs een occasie. Echter ben ik zo kieskeurig wat de opties betreft, dat dit quasi onmogelijk is. Heb er al naar zitten kijken, maar er mist toch telkens wat. En ik kijk eerst naar alle opties en dan naar de rest. Bij de GLB is mijn goesting redelijk duur, maar als ge dan de business editie neemt, dan valt die prijs nog mee, maar dan moet ik wel 360° view missen wat er totaal niet op verkrijgbaar is. Nu ik dat gewoon ben, zou dat wel wennen worden, maar zou het mss wel overwegen

We zien wel. Ik ga sowizo al eens prijs laten maken en geen idee of er GLB stockmodellen zijn. De GLC is nog meer mijn goesting, maar die is zelfs als stockmodel nog te duur.

Ik had al eens een shortlist opgemaakt: GLB, Tiguan, Kodiaq, RAV4, CX5 en 5008. Maar die laatste 3 is eerder uit nieuwsgierigheid, maar maken vrij weinig kans.

Comment

Comment

Dat is nog zoiets. Ik ga begin maart eens zien voor een offerte, maar auto is pas voor december. Dus vermoedelijk ist nu prijs voor oud model, en daarna stuk duurder voor de FL. Ben benieuwd.

Comment

VOLKSWAGEN TIGUAN KRIJGT GOLF-FRONT

De in 2016 gepresenteerde tweede generatie Tiguan staat op het punt onder het mes te gaan. Dankzij het Instagram-account van Wilco Blok kunnen we je al de voorzijde van de vernieuwde versie laten zien.

De Tiguan werd in 2016 tijdens de IAA van Frankfurt aan het publiek getoond en stond het jaar erop bij de Nederlandse dealers. Volkswagen acht de tijd rijp voor een facelift, te meer omdat de auto waarvan de Tiguan in feite de SUV-broer is, de Golf, onlangs werd vernieuwd. Het is dan ook niet heel verwonderlijk dat Volkswagen het vooraanzicht van de herziene Tiguan een designelement van de nieuwe Golf meegeeft.

Op het front van deze Tiguan zien we namelijk koplampen waarvan de indeling sterk doet denken aan die van de Golf VIII. Naast de koplampen gaat ook de grille op de schop, deze loopt nu onder de 'kijkers' door en ook onder de voorbumper op deze - mogelijk als R-Line uitgevoerde - Tiguan. Wat er op technisch vlak gaat veranderen, valt nog niet met zekerheid te zeggen. Het is niet ondenkbaar dat Volkswagen de 1.5 TSI met mild-hybrid techniek ook in de vernieuwde Tiguan monteert. En, zou die Tiguan R er straks dan écht komen?

Comment

Working...
                                        X