Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes EQE (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dit zijn foto's die ik op een Britse website vond...

Comment

Comment

Comment

Comment

cx .19?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door petersamyn Bekijk Berichten
              Dit zijn foto's die ik op een Britse website vond...
              Dit is toch gewoon het dashboard van de grotere EQS...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

De eqe zal wel hetzelfde krijgen zeker? Buitenkant valt net zoals van de eqs wat tegen. Enerzijds omdat de concept zoveel mooier is en anderzijds omdat het weeral een model zonder karakter is... 1 design to fit them all... Geen fan van. Mensen die dat willen moeten maar naar Audi of BMW gaan. Hopelijk stappen ze bij Mercedes snel terug af van die strategie al zal het wel een pak schelen in ontwikkelingskosten... Amper werkuren voor design
                lets have some more member berries

Comment

Als je denkt dat je een cx van .2 uit je mouw schudt en dat saai vindt ben je mis

Of we gaan het zien

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Ik begrijp wel dat ze voor een zo laag mogelijke cx-waarde zijn gegaan bij de EQS, maar dat neemt niet weg dat ik het gewoon geen knappe auto vind. En, ik verwacht dat het bij deze EQE niet anders zal zijn.
                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Teasers:

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

DUIDELIJKE FAMILIELIJN

MERCEDES-AMG EQE BETER TE ZIEN

Na de Mercedes-AMG EQS 53 4Matic werkt de huistuner uit Affalterbach aan een extra hete versie van de EQE. Mercedes-AMG heeft wat camouflage laten vallen, waardoor we een beter beeld krijgen van hoe deze 'AMG EQE' eruit komt te zien.

De exacte aanduiding van de AMG-variant van de EQE weten we nog niet, maar het is zeer waarschijnlijk dat hij net als zijn grote broer de toevoeging '53' krijgt. Het is ook mogelijk dat Mercedes-AMG een getal zoekt dat lager op de ladder ligt, mocht de EQE minder vermogen meekrijgen dan de 658 pk sterke EQS 53. Daarover is vooralsnog niets bekend, maar reken in ieder geval op een vermogen van ruim boven de 500 pk voor de hete EQE.

De spyshots laten in ieder geval wel zien dat de afgetrainde EQE enkele details van zijn grote broer overneemt. Dat begint al bij de voorbumper, waar de 'luchtinlaten' aan weerszijden twee spijlen krijgen. Verder valt een voorspoiler op die aardig wat weg heeft van die van de EQS. De grille is nog afgeplakt, maar reken maar dat achter het tape een dichte versie van de kenmerkende 'Panamericana'-grille van Mercedes-AMG schuilgaat.

Aan de achterzijde vallen de diffuser met zes luchtgeleiders - ook weer hetzelfde aantal als op de EQS -, de spoilerlip op het kofferdeksel en de sleuven achter de wielkasten op als AMG-details. Ook de grote remschijven achter de wielen verraden het prestatiepotentieel van deze stekkeraar. Daarmee blijven de uiterlijke aanpassingen dus relatief subtiel. Van het interieur zijn geen beelden te zien, maar als AMG de lijn van de EQS ook daar voortzet, kun je rekenen op een AMG-sausje van onder meer sportstoelen en een sportstuurtje, sportpedalen en speciale vloermatten.

De marktintroductie van de EQE staat voor medio volgend jaar op de planning. De Mercedes-AMG zal naar verwachting op relatief korte termijn onthuld worden.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

https://www.carscoops.com/2021/10/20...wheel-designs/

Comment

Working...
                          X