Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche 718 Cayman (2023)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik ga morgen kijken voor een jong tweedehands 718 Spyder. Nog snel eentje kopen vooraleer het niet meer kan/mag...
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
      Ik ga morgen kijken voor een jong tweedehands 718 Spyder. Nog snel eentje kopen vooraleer het niet meer kan/mag...
      De GT4 RS zou wel nog verkrijgbaar blijven volgens Autoweek?

De Porsche 718 Boxster en 718 Cayman zijn inmiddels ook aardig op leeftijd en zijn dus ontwikkeld voordat de binnenkort in werking tredende eisen op het vlak van digitale eentjes en nulletjes bekend waren. Ze worden voor enkel de EU-markt niet gemoderniseerd en dat betekent dat het tweetal straks niet meer nieuw te bestellen is. Nieuwe exemplaren kunnen na 1 juli namelijk niet meer in de EU geregistreerd worden. Reeds gekentekende voorraadauto's worden ongetwijfeld wel nog even aangeboden. AutoWeek begrijpt overigens van Porsche dat de GT4 RS en de Spyder RS nog wel mogen blijven.

Net zoals de Macan-met-verbrandingsmotoren in Europa opvolging heeft gevonden in een volledig elektrisch model met dezelfde naam, krijgt ook de 718 een volledig elektrische vervanger.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Is een Boxster 4.0 GTS dan niet de betere keuze. Dat gehannes met die kap zou mij zwaar tegensteken. Ok als ge in een zonnig klimaat woont, maar in dit kikkerlandje ?

Comment

Working...
        X