Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes CLS - Facelift (2021)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes CLS - Facelift (2021)

GELIJK DE TOPVERSIE

MERCEDES-BENZ CLS KRIJGT KLEINE OPFRISSER

Het ziet ernaar uit dat Mercedes-Benz bezig is met het bijpunten van de CLS. Nabij het hoofdkwartier van Mercedes-AMG werd deze deels ingepakte CLS 53 gespot als eerste levensteken van de facelift.

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen; je hoeft deze keer je loep er niet bij te pakken. Echt veel veranderingen zijn er immers niet te spotten op deze slechts deels ingepakte CLS 53. Aan de voorkant heeft men het goed voor mekaar gekregen om de zaken die wél veranderen te camoufleren. Zo te zien kunnen we dus rekenen op een vernieuwde grille, met daarin voortaan ook verticale chromen inzetstukken. Een rooster dus, in plaats van de huidige chromen strip over de breedte. Dikke kans overigens dat het bij de minder bedeelde varianten wel wat subtieler blijft. Ook de luchtinlaten in de voorbumper worden waarschijnlijk wat anders van vorm.

Voor de rest worden we er eigenlijk niet veel wijzer van, want de CLS staat er bekend bij. Het zou kunnen dat er grotere veranderingen (bijvoorbeeld in de indeling van de lichten) achter de hand gehouden worden, maar reken in ieder geval niet op een hele forse facelift. De in 2017 onthulde derde generatie van de CLS liep immers qua ontwerptaal aardig voor op oudergedienden als bijvoorbeeld de E-klasse en E-klasse Coupé, die wél grondig gefacelift werden. Reken erop dat de gefacelifte CLS eind dit jaar of begin volgend jaar onthuld wordt en over minder dan een jaar z'n weg naar de showroom vindt.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

als ik geld teveel zou hebben zou er een CLS53 op de oprit staan. mogelijk met de 48V ondersteunende V8 van de GLS63 maar dat hangt af van hoeveel geld teveel ik zou hebben
    lets have some more member berries

Comment

je ziet ze maar heel weinig, als ik er 3 zie zal het veel zijn, zie er nog meer van het eerste model

Comment

Vond de vorige veel knapper, en zeker de prefacelift.

Comment

Deze was ook het eerste model van MB met de nieuwe look, nu zijn ze ongeveer rond en hebben alle modellen deze nieuwe look.
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            je ziet ze maar heel weinig, als ik er 3 zie zal het veel zijn, zie er nog meer van het eerste model
            Ik weet er maar eentje rijden, een 53.
            Voor de rest geen enkel.

Comment

hier zijn er een paar 400d's en een 53. ik heb echter heel veel moeite om het verschil te zien met de nieuwe CLA

Comment

Facelifted Mercedes CLS Caught Hiding New Bumper Design

Comment

Facelifted 2022 Mercedes-Benz CLS Comes Out Hiding New Bumper Design

Comment

Nice as always. Die trunk spoiler lip is wel een must op de cls imho

Comment

Working...
                    X