Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Renault Kadjar (2022)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hayes Bekijk BerichtenIs die al niet voorgesteld. Ik kreeg gisteren een advertentie van Renault op Instagram.
Kan die wel niet terugvinden.
https://de.motor1.com/news/490307/re...ienkarosserie/Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Niet meer Kadjar maar Austral.
RENAULT'S NIEUWE SUV HEET AUSTRAL
Renault werkt achter de schermen hard aan een opvolger voor de Kadjar. Die nieuwe SUV maakt volgend jaar zijn opwachting en nu weten we ook dat Renault er de naam Austral op plakt.
De naam Austral is, zoals je wellicht al dacht, een knipoog naar Australië: “Austral roept de levendigheid en warmte op van het zuidelijke afrond. De naam nodigt uit om te ontdekken, wat ideaal is voor een SUV. Het woord is gevormd op basis van een harmonieuze balans van klanken die wereldwijd gemakkelijk zijn uit te spreken en waarmee het ook internationale allure krijgt", aldus Renault's hoofd modelnamenstrategie, Sylvia Dos Santor.
We krijgen al meer te horen dan alleen de naam van de nieuwkomer. Zo meldt Renault dat de auto 4,51 meter lang is. Dat is grofweg 2 centimeter langer dan de Kadjar. Op een zevenzitsconfiguratie hoeven we niet te rekenen: de Austral is altijd een vijfzitter. Reken voor het uiterlijk op de nodige overeenkomsten met de kleine broer van de Austral, de Mégane E-Tech Electric. Op een volledig elektrische Austral hoeven we logischerwijs niet te rekenen. Daarvoor stoomt Renault een zustermodel klaar op de basis van de Mégane E-Tech Electric. De Renault Austral deelt zijn basis met de Nissan Qashqai.
In het voorjaar van 2022 trekt Renault het doek van de Austral.
Bron: AutoweekEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment