Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dacia Duster - Facelift (2022)
Collapse
X
-
Terug een automaat en er komt een L-versie.
Meer info: https://www.largus.fr/actualite-auto...-10471390.htmlEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Het is en blijft hun succes nummer, en niet onterecht. Mag er best zijn tussen die andere SUV meute. Afwerking is ook al pakken beter dan bij de start lees ik.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
Comment
-
Dacia Duster 2021, esthetische veranderingen en de langverwachte automatische versie
Welke veranderingen kunnen we verwachten? De Duster zal zich aanpassen aan de nieuwe designtaal van Dacia. Een filosofie die we al terugvinden in modellen als de nieuwe Sandero en Logan . Zowel de voor- als de achterlichtgroepen worden geüpdatet en krijgen een nieuwe lichtsignatuur. Er komen ook aanpassingen aan zowel de bumpers als de frontgrill. Op dezelfde manier worden de aanpassingsmogelijkheden uitgebreid met een nieuwe carrosseriekleur en is het niet uitgesloten dat er nieuwe wielen worden toegevoegd.
Op het gebied van mechanica zal er ook nieuws zijn. Hoewel een samenstelling vergelijkbaar met het huidige aanbod met benzine- en dieselmotoren zal worden gehandhaafd, zal de grote nieuwigheid komen van de hand van een zeventraps automatische EDC-versnellingsbak met dubbele koppeling. Eindelijk krijgt de Duster weer een automatische transmissie. Afhankelijk van de gekozen motor vinden we een configuratie met voorwielaandrijving of een 4x4 tractiesysteem.
De bifuel-versie met een ECO-G-motor aangepast aan LPG blijft aanwezig.
Bron: https://www.motor.es/noticias/dacia-...202176536.htmlEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenSamen met de nieuwe 7 zitter L versie.
Deze L-versie gaat dus de Jogger worden. Vermits die bijna officieel is ga ik er maar geen scoop topic meer voor openen.
KLAAR VOOR IAA
DACIA JOGGER: ZEVENZITS STATIONWAGEN
Jogger. Dat is de naam van Dacia's splinternieuwe zevenzitter die tijdens de IAA van München zijn publieksdebuut beleeft. Dacia geeft alvast een eerste teaserplaat vrij van z'n nieuwste model.
Dacia trekt op drie september het doek van de Jogger, een voor het merk volledig nieuw model. Althans, ten dele. Hoewel de naam van de auto voor het merk compleet nieuw is, borduurt de Jogger voort op een bekend recept. De Jogger lijkt namelijk de stationversie te worden van de Logan en Sandero, een auto die we voorheen als Logan MCV kenden. Met de Jogger grijpt Dacia overigens terug op de eerste generatie Logan MCV, daar bestond - in tegenstelling tot van de tweede generatie - namelijk ook een zevenzitter van.
Dacia Jogger spyshots
AutoWeek kon je eerder al een set spionagefoto's van de opvolger van de actuele Logan MCV laten zien. Die nieuwe stationwagen lijkt een stevige stap te groeien ten opzichte van z'n Sandero- en Logan-broertjes. De wielbasis van de eerste generatie Logan MCV was maar liefst 27 centimeter langer dan die van de toen actuele Sandero en Logan. Het lijkt erop dat ook de Jogger een grotere afstand tussen voor- en achteras krijg. Opvallend is de plaatsing van de achterlichten, die lijken namelijk omhoog de stijlen in te lopen.
Op 3 september weten we meer, dan wordt de Dacia Jogger in z'n geheel gepresenteerd. De komst van de zevenzits Jogger maakt een opvolger van de Lodgy overbodig. We nemen dan ook aan dat Dacia de Lodgy op termijn vervangt door een nieuwe SUV op basis van de Bigster Concept.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Dus die Jogger word een break (dus een lange Logan, Lohan mcv) ipv de lange versie van de Duster?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenDus die Jogger word een break (dus een lange Logan, Lohan mcv) ipv de lange versie van de Duster?
Dacia Jogger (2022) Teaser
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment