Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini -next generation- (2023)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mini -next generation- (2023)

Bron + meer foto's: [www.motor1.com]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Toch voorlopig ook nog een benzine versie, gelukkig maar.

Comment

ik krijg al schrik voor het design, al je kijkt in welke richting BMW gaat qua styling ...
        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
          ik krijg al schrik voor het design, al je kijkt in welke richting BMW gaat qua styling ...
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

ondertussen zijn de eerste modellen van de nieuwe reeks ook bekans oldtimer

Vind dit wel nog één van de weinige leuke nieuwe autootjes dat er tegenwoordig op de markt is, een klassieker! En dat design zullen ze toch altijd een beetje moeten behouden, 't moet een MINI blijven, benieuwd hoe lang deze het nog gaat rekken wel...

Comment

Comment

tussen onze vorige R series en onze huidige F series zit qua rijden een hemelsbreed verschil, de vorige was vele sportiever en harder, de huidige is vele comfortabeler maar sowieso een pak minder sportief geworden ... de benzine 1.5 / 136pk vindt ik nu ook niet direct wauw qua karakter ... de afwerking is nu eindelijk op peil qua prijsstelling .
                TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Working...
                X