Oorspronkelijk geplaatst door Iridium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse (2023)
Collapse
X
-
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
-
Een knop in de MBUX en enkel in sportstand. En enkel als je de optie in de configurator aanvinkt
Ook even de M5 Touring overwogen.
Maar toch beetje duurder, minder korting. Geen massagestoelen. Geen open dak.... En ik ben niet echt BMW minded.
Morgen ga ik naar garage voor afspraak testrit. Vooral voor dat geluid. Ik kom uit een lange S klasse ...dus dat gewicht enz...ben ik wel gewoon.
En ergens incognito toekomen in electric mode vind ik een troef.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenDat vals geluid via de luidsprekers is volgens mij wel op te lossen. Toyota GR86 had dat ook en hebben ze uitgezet.IRIDIUM
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenZijt er er al uit welke kleur het gaat worden ?
Patagonia rood zeker niet. Op foto's, in configurator...prachtig...in het echt viel het me dik tegen.
Voor mij is enkel nog zilver, zwart en blauw als optie. Eventueel later een wrap? we zien wel.IRIDIUM
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Hebben ze bij Mercedes niet andere 'Designo' kleuren, zoals BMW dat heeft met Individual, Audi met Exclusive, en Porsche met PTS?
Ik heb dat bij mijn Audi gedaan, omdat ik ook mijn ding niet vond in het standaard kleurenpalet, en heb gekozen voor Exclusive 'Deep Green'. Ook binnen heb ik 'Alabaster White' gekozen, eveneens een Exclusive kleur. Kost wel wat, maar maakt de auto wel zoveel specialer.
Last edited by BMWMB; 4 Weken Geleden.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHebben ze bij Mercedes niet andere 'Designo' kleuren, zoals BMW dat heeft met Individual, Audi met Exclusive, en Porsche met PTS?
Ik heb dat bij mijn Audi gedaan, omdat ik ook mijn ding niet vond in het standaard kleurenpalet, en heb gekozen voor Exclusive 'Deep Green'. Ook binnen heb ik 'Alabaster White' gekozen, eveneens een Exclusive kleur. Kost wel wat, maar maakt de auto wel zoveel specialer.
Hier in de buurt rijd er een A6 avant in zelfde stijl groen met beige interieur, ook superknap!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenHebben ze bij Mercedes niet andere 'Designo' kleuren, zoals BMW dat heeft met Individual, Audi met Exclusive, en Porsche met PTS?
Het is Nautic blauw geworden na een testrit met de demo van Mercedes België in die kleur.IRIDIUM
Groeipunt
Helderzienden
- Likes 1
Comment
-
Het rijdt als een mini S. Zeker degelijk, maar ook je voelt dat auto weegt als mijn S.
Ik vind dat niet erg voor een daily. Zeker genoeg power voor België. Maar heeft niet de speelsheid en vinnigheid van de SL.
IRIDIUM
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
Jouw SL blijft wel machtige wagen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten
Mooie kleur! Welk interieur ga je nemen?
Jouw SL blijft wel machtige wagen!
IRIDIUM
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
Nappa zwart/wit
Jammer dat je bij de AMG geen volledig bleke zetels kan nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIk vind Verde Silver zalig, maar weet ook niet of ik het effectief zou durven. Hoe rijdt dat?
Comment
Comment