Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse (2023)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk Berichten
    53 hybride
    Ik begrijp deze keuze. Het is een AMG en heeft nog een heerlijke zescilinder. Enkel is het zonde dat deze topberlines, net zoals ook de nieuwe M5 van BMW, hybride worden om de CO2 te drukken, en dat ze daardoor ook zoveel zwaarder worden. Nog een storend fenomeen, wat ook deze E53 heeft, is dat vals geluid van de motor via de luidsprekers. Maar los daarvan is zo'n E53 een dijk van een auto, waar je veel rijplezier zal aan beleven. :thumbsup:
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dat vals geluid via de luidsprekers is volgens mij wel op te lossen. Toyota GR86 had dat ook en hebben ze uitgezet.

Comment

• Een knop in de MBUX en enkel in sportstand. En enkel als je de optie in de configurator aanvinkt

Ook even de M5 Touring overwogen.
        Maar toch beetje duurder, minder korting. Geen massagestoelen. Geen open dak.... En ik ben niet echt BMW minded.

Morgen ga ik naar garage voor afspraak testrit. Vooral voor dat geluid. Ik kom uit een lange S klasse ...dus dat gewicht enz...ben ik wel gewoon.

En ergens incognito toekomen in electric mode vind ik een troef.
        IRIDIUM
        Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
        Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
          Dat vals geluid via de luidsprekers is volgens mij wel op te lossen. Toyota GR86 had dat ook en hebben ze uitgezet.
          Dat fake geluid kan zoiezo uit. Vraag is of je het echte geluid van de uitlaat terug kan openzetten want nu dempen ze dat ((Europese regels?))
          IRIDIUM

Groeipunt
          Helderzienden

Comment

• Volgende week donderdag testrit geboekt met de E53 sedan + dan aansluitend hoogstwaarschijnlijk bestelbon tekenen voor de E53 S214.
            IRIDIUM

Groeipunt
            Helderzienden

Comment

• Zijt er er al uit welke kleur het gaat worden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                Zijt er er al uit welke kleur het gaat worden ?
                Neen.

Patagonia rood zeker niet. Op foto's, in configurator...prachtig...in het echt viel het me dik tegen.

Voor mij is enkel nog zilver, zwart en blauw als optie. Eventueel later een wrap? we zien wel.
                IRIDIUM

Groeipunt
                Helderzienden

Comment

• Hebben ze bij Mercedes niet andere 'Designo' kleuren, zoals BMW dat heeft met Individual, Audi met Exclusive, en Porsche met PTS?

Ik heb dat bij mijn Audi gedaan, omdat ik ook mijn ding niet vond in het standaard kleurenpalet, en heb gekozen voor Exclusive 'Deep Green'. Ook binnen heb ik 'Alabaster White' gekozen, eveneens een Exclusive kleur. Kost wel wat, maar maakt de auto wel zoveel specialer.

Last edited by BMWMB; 4 Weken Geleden.
                  OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                    Hebben ze bij Mercedes niet andere 'Designo' kleuren, zoals BMW dat heeft met Individual, Audi met Exclusive, en Porsche met PTS?

Ik heb dat bij mijn Audi gedaan, omdat ik ook mijn ding niet vond in het standaard kleurenpalet, en heb gekozen voor Exclusive 'Deep Green'. Ook binnen heb ik 'Alabaster White' gekozen, eveneens een Exclusive kleur. Kost wel wat, maar maakt de auto wel zoveel specialer.

Echt knappe samenstelling! Mooiste dat ik al gezien heb!

Hier in de buurt rijd er een A6 avant in zelfde stijl groen met beige interieur, ook superknap!

Comment

• héél mooi

Comment

• zelf denk ik zou voor dat blauw toch gaan...maar in jouw geval toch wel zilver...en uiteindelijk is dat mss wel saai...maar zo sjiek toch ook, een 53 amg héél anoniem, vs een wat opvallendere 220d

...en ongetint glas dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                          Hebben ze bij Mercedes niet andere 'Designo' kleuren, zoals BMW dat heeft met Individual, Audi met Exclusive, en Porsche met PTS?

Geprobeerd...maar Mercedes wou niet voor de E. Enkel voor S en G momenteel.

Het is Nautic blauw geworden na een testrit met de demo van Mercedes België in die kleur.
                          IRIDIUM

Groeipunt
                          Helderzienden

Comment

• IRIDIUM

Groeipunt
                            Helderzienden

Comment

• Ik vind Verde Silver zalig, maar weet ook niet of ik het effectief zou durven. Hoe rijdt dat?

Comment

• dat zal het best alternatief zijn...was gisteren nog een test van de 53 aan het zien...geen airmatic verkrijgbaar...wat vind jij nu zelf ivm de s??

Comment

• Het rijdt als een mini S. Zeker degelijk, maar ook je voelt dat auto weegt als mijn S.

Ik vind dat niet erg voor een daily. Zeker genoeg power voor België. Maar heeft niet de speelsheid en vinnigheid van de SL.
                                  IRIDIUM

Groeipunt
                                  Helderzienden

Comment

Mooie kleur! Welk interieur ga je nemen?

Jouw SL blijft wel machtige wagen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MasterC Bekijk Berichten

Mooie kleur! Welk interieur ga je nemen?

Jouw SL blijft wel machtige wagen!
                                      Nappa zwart/wit

IRIDIUM

Groeipunt
                                      Helderzienden

Comment

Nappa zwart/wit

Zal het mooiste zijn!

Jammer dat je bij de AMG geen volledig bleke zetels kan nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                          Ik vind Verde Silver zalig, maar weet ook niet of ik het effectief zou durven. Hoe rijdt dat?
                                          +1 Zou momenteel de enige kleur zijn die ik zou kiezen. Eindelijk eens een nieuwe frisse kleur die men kan kiezen.

Comment

Working...
                                          X