Oorspronkelijk geplaatst door Iridium
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse (2023)
Collapse
X
-
Behalve voor deze specifieke AMG. Slots dealer of zoiets op voor 2024. Bestelbon wel getekend. Zal dan in januari effectief als eerste besteld worden.
Levering lente 2025.
Last edited by Iridium; 2 Weken Geleden.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
- Likes 2
Comment
-
Ja. En natuurlijk zo vanuit fabriek niet mogelijk.
ster en rooster zijn alvast ook al afzonderlijk besteld.
Testrit met de sedan:
Last edited by Iridium; 2 Weken Geleden.IRIDIUM
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iridium Bekijk BerichtenDoe ik .
Gaat echt wel prachtige wagen zijn!
Comment
-
Euh, in Duitsland is die toch te krijgen met de ster op de motorkap. Ge gaat me toch niet vertellen dat dit achteraf geïnstalleerd wordt. Volgens mij kan de Belgische importeur die daar zo bestellen. Als ze dit u nog apart gaan aanrekenen denk ik dat ze met uw voeten aan het spelen zijn. Gaat de wagen een lederen interieur hebben ?
Comment
-
Ja, je kan die als 'exclusive line' bestellen...maar niet in de AMG 53 motorvariant.
Dus de gril en ster zal achteraf moeten gebeuren.
Ik heb voor nappa leder gekozen ja.
Optielijst:
01B Handleiding Nederlands AU-858 leder alpaca grey dark GC-421 Automatische versnellingsbak 9G-TRONIC PLUS LU-922 Hightechzilver metaalkleur PC_PBR ENERGIZING-pakket Plus PC-P09 Zonneweringspakket PC-P17 KEYLESS-GO Comfort Package PC-P20 P20 Rijassistentiepakket Plus PC-P21 AIR BALANCE pakket PC-P47 Parkeerpakket met 360° camera PC-P53 ENERGIZING AIR CONTROL PC-P68 Warmtecomfort pakket PC-P71 AMG DYNAMIC PLUS Pakket PC-P82 URBAN GUARD voertuigbeveiliging Plus PC-PAG MBUX Superscreen PC-PAV Winterpakket PC-PAX DIGITAL LIGHT met projectiefunctie PC-PAX DIGITAL LIGHT met projectiefunctie PC-PBG Vooruitrusting voor connnectiviteitspakket comfort en navigatie PC-PBH Remote parkeerpakket PC-PDD Onderdeel Premium Plus pakket PC-PSQ Premium Plus PC-PTF Mercedes-AMG interieur PC-PUF Mercedes-AMG exterieur SA-01U Voorbereiding voor navigatiediensten SA-13U Voorbereiding voor navigatie en remote diensten SA-14U Smartphone integration SA-16U Apple CarPlay SA-17U Android Auto SA-201 Rear-axle steering 4,5° SA-20U Voorbereiding digitale sleuteloverdracht SA-219 Selfie en video camera SA-233 Actieve afstandsregeling DISTRONIC SA-235 Actieve parkeerassistent met PARKTRONIC SA-242 Elektrisch verstelbare voorzetel rechts met Memory SA-243 Actieve spoorassistent SA-249 Anti-verblindingsspiegels (binnen en buiten links) SA-262 Sensoren aan achterzijde voor de spoorassistent SA-266 DISTRONIC PLUS met kruispuntassistent SA-272 Stuurassistent voor uitwijkmanoeuvres SA-275 Memory pakket SA-27U Preinstallation for INTELLIGENT PARKING PILOT SA-287 Opklapbare rugleuningen achterbank SA-292 PRE-SAFE® Impulse side SA-293 Zijdelingse airbags achteraan SA-2UU Vooruitrusting projectiefunctie van symbolen SA-30U Vooruitrusting projectiefunctie van lijnen SA-313 Zonnescherm voor de achterportieren SA-318 Onderdeel DIGITAL LIGHT SA-325 Centrale airbag SA-32U Geluidspersonalisatie SA-339 Selectable engine sound SA-34U Remote Services Premium SA-351 Mercedes-Benz emergency call system SA-365 Navigatiesysteem met harde schijf SA-367 Voorbereiding voor Live Traffic Information SA-382 Communicatiemodule (LTE/5G) voor het gebruik van Mercedes me connect-services SA-38U Remote & Charging Services Plus SA-399 Multicontourstoelen vooraan SA-3U0 AMG High Performance remsysteem SA-401 Stoelventilatie/-verwarming vooraan SA-413 Panoramaschuifdak in glas SA-42U Vooruitrusting projectiefunctie van symbolen SA-43U Vooruitrusting projectiefunctie van animaties SA-443 Verwarmd stuurwiel SA-444 Head-up display SA-451 3D-bestuurdersdisplay SA-459 Stalen vering met instelbare demping SA-467 AMG electronic rear-axle limited-slip differential SA-475 Bandendrukcontrole SA-49U Voorbereiding voor MBUX Entertainment Plus SA-500 Elektrisch inklapbare buitenspiegels SA-501 360° camera SA-503 Voorbereiding voor Remote Park Assist SA-507 Parkeerassistent met geheugenfunctie SA-513 Snelheidslimietassistent (herkenning snelheidsborden) SA-529 MBUX multimediasysteem SA-537 Digitale radio (DAB+) SA-543 Zonnekleppen met verlichte spiegels SA-546 Active Speed Limit Assist SA-550 Trekhaak met aanhangwagenstabilisatie SA-551 Alarmsysteem SA-552 Zelfactivatie-functie (alarmsysteem) SA-553 Aanhangwagenassistent SA-581 Automatische klimaatregeling THERMOTRONIC SA-587 Omgevingsverlichting met projectie van logo Mercedes-Benz SA-5B6 Verlichte radiator grill SA-5B6 Verlichte radiator grill SA-61U MANUFAKTUR dakhemel in MICROCUT zwart SA-628 Adaptieve grootlichtassistent Plus SA-63B Laadstekker voor elektrische en plug-in hybrid voertuigen SA-670 Restwarmtefunctie SA-682 Brandblusapparaat SA-6U6 AMG-tankdop SA-708 Gevarenvest voor bestuurder SA-70B Gevarenvest voor bestuurder SA-725 Dakrails in aluminium SA-72B USB pakket plus SA-753 Middenconsole in openporig zwart essenhout SA-772 AMG bodystyling SA-77B MBUX Interieurassistent vooraan SA-77B MBUX Interieurassistent vooraan SA-79B Vooruitrusting voor digitale radio SA-7U4 Sportzetels SA-807 Voorpassagiersdisplay SA-810 Burmester® 4D surround sound system SA-82B Wisselstroom-laadsysteem (AC), tot 11kW SA-840 Warmtewerend, donkergetint glas voor de achterruit en de zijruiten achteraan SA-851 Acoustic Comfort Package SA-851 Acoustic Comfort Package SA-853 Akoestische omgevingsbescherming SA-861 Sfeerverlichting SA-867 Privacy functie voor voorpassagiersdisplay SA-868 Centraal display SA-871 871 HANDS-FREE ACCESS SA-872 Stoelverwarming achteraan SA-875 Verwarmd ruitensproeiersysteem SA-878 Actieve sfeerverlichting SA-882 Wegsleepbeveiliging SA-883 Sluitbekrachtiging voor deuren SA-888 Aanwezigheidsherinnering voor personen SA-889 KEYLESS-GO SA-896 896 Vooruitrusting voor elektronische sleutel voor smartphone SA-897 Draadloos oplaadsysteem voor smartphone vooraan SA-902 Stoelverwarming Plus vooraan SA-906 Verwarmde armleuningen vooraan SA-927 Emissienorm EU6 SA-9B7 Oplaadkabel voor wallbox en openbaar laadstations [type 2, driefasige stroom, 32A, 8m] SA-B51 TIREFIT met bandenspanningscompressor SA-B80 Oplaadkabel voor huishoudelijk stopcontact [230V,enkelfasige stroom, 8A, 8m] SA-K32 Actieve spoorassistent SA-K33 Uitgebreid automatisch vertrekken in fileverkeer SA-K34 Routegebaseerde snelheidsaanpassing SA-L6J Performance AMG-stuurwiel in Nappaleder SA-R01 Zomerbanden SA-RWB 21” kruisspaaks gesmede AMG velgen SA-U10 Automatische uitschakeling van de voorpassagiersairbag SA-U19 MBUX augmented reality voor navigatie SA-U23 Aflegruimte achteraan SA-U26 Vloermatten met AMG logo SA-U26 Vloermatten met AMG logo SA-U45 AMG verlichte dorpels met opschrift 'AMG' en met verwisselbare afdekking SA-U47 Spoilerrand op het kofferdeksel SA-U60 Voetgangerbescherming SA-U70 Remklauwen in rood SA-U88 AMG stuurwieltoetsen SC-502 3 jaar gratis kaart-updates Last edited by Iridium; 2 Weken Geleden.IRIDIUM
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Ik heb mijn huiswerk hoop ik goed gemaakt. Alles inderdaad zowat aangevinkt ( bijna de prijs van een A180 aan opties ) .
En dan mis ik nog zaken die ik op de S wel had (zoals actieve multicontourstoelen in de bochten bijvoorbeeld)
Opties dus bijna allemaal, behalve dingen die voor mij persoonlijk niet handig zijn zoals:
nappa leder stuur ipv alacntara stuur ( afgeraden voor zweet / slijtage )
nappa amg sportzetels met verwarming / koeling / massage ipv de AMG-Performance zetels. ( afgeraden voor mijn rug )
Kiezen is ook verliezen...
Waren ook in the running... GLE53 (NIET: vooral wegens verandering model binnenkort) en M5 touring ( voor een buitenstaander misschien wow, voor mij niet mijn merk, geen open dak, geen massagestoelen,...minder incognito bij klanten).IRIDIUM
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Je kan op de NIET AMG uitvoeringen....optioneel luchtvering nemen.
Bij de E53 AMG :
Stalen vering met instelbare demping
Comfortabel cruisen of sportief rijden: dankzij het AMG RIDE CONTROL-onderstel met adaptief verstelbare demping is de keuze aan u! In het rijprogramma ‘Comfort’ geniet u van uitgebalanceerde dempingseigenschappen. De rijprogramma's 'Sport' en 'Sport+' ondersteunen u met een straffere afstemming voor sportief rijden.
Optioneel genomen:
AMG-sperdifferentieel op de achteras: elektronisch geregelde sperdifferentieel op de achteras - verdeelt het vermogen optimaal over de twee wielen in bochten en verhoogt de rijstabiliteit bij het wisselen van rijstrook.
Dynamische AMG-motorsteunen: dynamische motorsteunen : zachte ophanging voor hoog comfort en een harde ophanging voor meer rijdynamiek.IRIDIUM
Groeipunt
Helderzienden
- Likes 1
Comment
Comment