Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ford Ranger (2023)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ford Ranger (2023)

Bron: [www.autoevolution.com]
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

NIEUWE FORD RANGER TE ZIEN

Het testwerk met de nieuwe Ranger is in volle gang en Ford acht de tijd derhalve rijp om weer iets van zijn pick-up te laten zien. De officiële onthulling van de Ford Ranger verwachten we volgend jaar.

De huidige Ford Ranger is met geboortejaar 2011 niet bepaald piepjong, al is het in bedrijfswagenland niet uitzonderlijk dat modellen zo lang meegaan. Toch is een verse Ranger welkom en Ford is dan ook al even in de weer met een geheel nieuwe generatie, die de fabrikant nu in een teaservideo weer laat zien.

Veel worden we er overigens niet wijzer van. De nieuwe Ford Ranger lijkt wat design betreft vooral het pad van zijn voorganger te bewandelen, al krijgt de auto wel een front dat sterker dan voorheen gaat lijken op dat van grote broer F-150. Er is nog iets bijzonders aan de hand met de Ranger. Althans, met concurrent Amarok van Volkswagen. De nieuwe Amarok wordt in feite namelijk de Volkswagen-variant van de nieuwe Ranger. Eenmaal op de markt mag de Ranger, waarvan ook weer een Raptor-versie komt, zijn tanden zetten in onder meer de Toyota Hilux en Nissan Navara.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

#NextGenRanger: Tested to the Extreme

Comment

2023 Ford Ranger Spotted With A Maverick-Like Front End

https://www.carscoops.com/2021/10/20...ike-front-end/

Comment

Comment

FORD RANGER WORDT BIJNA ONTHULD

PICK-UP VOOR DE WERELD

Ford presenteert deze maand de gloednieuwe Ford Ranger. Een pick-up die opnieuw in alle windstreken te vinden zal zijn en die bovendien een Volkswagen-broer krijgt.

De Ford Ranger heeft de afgelopen tijd al meermaals in de belangstelling gestaan. Zo kwam de pick-up langs in spyshots, zagen we 'm al in actie in een woestijnachtig gebied, maar ook liet Ford de Ranger zelf al met minimale camouflage zien. Dat doet het nu opnieuw, want we krijgen de neus van de nieuwe Ranger al grotendeels te zien in bovenstaande foto.

Zoals verwacht gaat de nieuwe Ford Ranger in ieder geval aan de voorkant behoorlijk op grote broer Ford F-150 lijken. Dan hebben we het onder meer over de C-vormige dagrijverlichting die forse grille over de hele hoogte flankeert. Dat is op deze nieuwe foto goed te zien. Ongetwijfeld komt de Ranger dus een stuk stoerder en ook wat Amerikaanser voor de dag dan nu het geval is.

Ford laat de Ranger niet alleen nog een keer zien, maar maakt ook duidelijk dat op 24 november het doek ervan afgaat. Het is alleen nog even afwachten wanneer Volkswagen met de nieuwe Amarok komt. Waarom noemen we die auto? De volgende Amarok wordt gebaseerd op deze nieuwe Ford Ranger.

Comment

Impressie van de Ranger Raptor:

https://www.carscoops.com/2021/12/20...d-size-pickup/

Comment

Working...
              X