Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tesla Model 2 (2023)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Hebben jullie een idee wat de meerprijzen zijn voor een elektrische trekker?
    Denk dat je gaat verschieten.
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
      Hebben jullie een idee wat de meerprijzen zijn voor een elektrische trekker?
      Denk dat je gaat verschieten.
      Tja, er is nog niemand die ze in grotere hoeveelheden produceert, zeker niet bij de klassieke merken.
      Tesla bouwt er meer in de VS en die gaan naar 200-250kUSD. In EU hoorde ik prijzen rond de 300-500k afhankelijk van de batterij. Wetende dat seriegrootte een enorme invloed heeft, maar ook dat batterijprijzen enorm snel zakken (gaan naar 50USD/kWh) zullen die prijzen wel zakken.
      Maar goedkoper worden dan een dieseltruck zal even duren.

Comment

Elon is nog eens van gedacht veranderd precies

Is het omdat de constructuer opnieuw wereldleider is wat betreft de productie van EV's? Feit is dat Tesla heeft besloten de plannen voor een EV van minder dan €25.000 terug in de koelkast te steken. Ten gunste van een robottaxi, godbetert!
        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
          X