Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Land Rover "Baby" Defender. (2022)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Land Rover "Baby" Defender. (2022)

Note: These are unofficial illustrations made by Dejan Hristov and are in no way related to or endorsed by Land Rover

Land Rover’s ‘Baby’ Defender Due In 2022 With 1.5-Liter Three-Cylinder And FWD?

There are Pretenders among us.....
    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Cool ding, lijkt wel een lego autootje zo ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
      Cool ding, lijkt wel een lego autootje zo ;-)
      Zijn maar fantasietekeningetjes van een zekere Dejan Hristov hé en veel vraagtekens achter de titels. En het artikel is ook al 1,5 jaar oud en de tekeningen al meer dan 2 jaar zie ik. Wij zouden hier eigenlijk een knutseltopic moeten hebben voor zo'n dingen

Vraag is maar of ze dat ondertussen na de Brexit nog zien zitten want ik hoor niet veel positieve verhalen uit GB.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

dat er in onze staatsbetaalde pers weinig positiefs over de brexit zou komen is natuurlijk een evidentie, realiteit is dat ons dierbaar belgie het slechst scoort van de eurozone

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          dat er in onze staatsbetaalde pers weinig positiefs over de brexit zou komen is natuurlijk een evidentie,
          Zijt ge daar weer?
          ’k Zal u een pleziertje doen: hier een artikel over uw held in de door de Nederlandse staatsbetaalde pers.
          Lachen is gezond!

https://www.businessinsider.nl/trump...raine-invasie/

Comment

Doe je dom of ben je zo?
            Wat hij zei is dat onze leiders senieler zijn als die despoot

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Working...
            X