MERCEDES-MAYBACH GLS WACHT VERNIEUWINGSRONDE
OOK VOOR MERCEDES-BENZ GLS?
De Mercedes-Maybach GLS werd pas net iets meer dan twee jaar geleden onthuld en toch duikt er nu al een deels gecamoufleerd exemplaar op. Dat betekent ongetwijfeld dat er een lichte facelift aankomt voor de reguliere GLS en de Mercedes-Maybach-versie daar direct van profiteert.
Aan de zo goed als onveranderde neus van dit prototype kun je direct zien dat we hier van doen hebben met de Mercedes-Maybach-versie van de GLS. De verchroomde grille met de vele dunne spijltjes erin, alsmede de verchroomde skidplate onderaan de bumper, verraden dat. Dan is er ook nog het bijzondere (wederom geheel verchroomde) gaaswerk voor de luchtinlaten. Aan de voorkant is het dus een feest van herkenning. Het grootste nieuws lijkt zich achter op de auto af te spelen.
Achter op de maar liefst 5,2 meter lange GLS zien we namelijk nog redelijk fanatiek inpakte achterlichten. Kennelijk acht Mercedes-Maybach de tijd rijp om daar eens met een gummetje en een paar pennenstreken langs te gaan. Wat er precies verandert, is lastig te spotten. Reken op een iets andere lichtsignatuur en misschien een wat andere vorm van de units.
Zoals je vast al had geraden, zal een dergelijke verandering niet aan de Mercedes-Maybach GLS voorbehouden zijn en duidt het op een bijpuntsessie voor de Mercedes-Benz GLS. Die is immers ook al ietsje langer onder ons, al is ook de Mercedes-Benz GLS met zijn krap drie jaar nog bepaald geen oudgediende. In het interieur loopt-ie nu echter iets achter op de S-klasse en de EQS en dus rekenen we ook voor daar op wijzigingen. Denk daarbij aan een nieuw stuurwiel en de tweede generatie van het MBUX-infotainmentsysteem. We verwachten de onthulling van de herziene GLS nog dit jaar.
Bron: Autoweek
OOK VOOR MERCEDES-BENZ GLS?
De Mercedes-Maybach GLS werd pas net iets meer dan twee jaar geleden onthuld en toch duikt er nu al een deels gecamoufleerd exemplaar op. Dat betekent ongetwijfeld dat er een lichte facelift aankomt voor de reguliere GLS en de Mercedes-Maybach-versie daar direct van profiteert.
Aan de zo goed als onveranderde neus van dit prototype kun je direct zien dat we hier van doen hebben met de Mercedes-Maybach-versie van de GLS. De verchroomde grille met de vele dunne spijltjes erin, alsmede de verchroomde skidplate onderaan de bumper, verraden dat. Dan is er ook nog het bijzondere (wederom geheel verchroomde) gaaswerk voor de luchtinlaten. Aan de voorkant is het dus een feest van herkenning. Het grootste nieuws lijkt zich achter op de auto af te spelen.
Achter op de maar liefst 5,2 meter lange GLS zien we namelijk nog redelijk fanatiek inpakte achterlichten. Kennelijk acht Mercedes-Maybach de tijd rijp om daar eens met een gummetje en een paar pennenstreken langs te gaan. Wat er precies verandert, is lastig te spotten. Reken op een iets andere lichtsignatuur en misschien een wat andere vorm van de units.
Zoals je vast al had geraden, zal een dergelijke verandering niet aan de Mercedes-Maybach GLS voorbehouden zijn en duidt het op een bijpuntsessie voor de Mercedes-Benz GLS. Die is immers ook al ietsje langer onder ons, al is ook de Mercedes-Benz GLS met zijn krap drie jaar nog bepaald geen oudgediende. In het interieur loopt-ie nu echter iets achter op de S-klasse en de EQS en dus rekenen we ook voor daar op wijzigingen. Denk daarbij aan een nieuw stuurwiel en de tweede generatie van het MBUX-infotainmentsysteem. We verwachten de onthulling van de herziene GLS nog dit jaar.
Bron: Autoweek
Comment