Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes B-klasse - Facelift (2022)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes B-klasse - Facelift (2022)

MERCEDES-BENZ B-KLASSE KRIJGT FACELIFT

ZOEK DE VERSCHILLEN

Net als zijn kleinere broer A-klasse staat de Mercedes-Benz B-klasse op het punt te worden gefacelift. We kunnen hem vandaag voor het eerst laten zien.

Net als zijn kleinere broer A-klasse staat de Mercedes-Benz B-klasse op het punt te worden gefacelift. We kunnen hem vandaag voor het eerst laten zien.

Hoewel onder meer Opel en Renault de compacte MPV aan de kant schuiven, houden Mercedes-Benz en BMW vast aan het concept van de hoge ruimtereuzen. BMW hielp onlangs de 2-serie Tourer aan een nieuwe generatie en Mercedes-Benz lijkt nog even door te willen met de veel jongere B-klasse. De huidige generatie B-klasse werd in 2018 gepresenteerd en is nu dus zo'n vier jaar oud. Tijd voor een facelift.

De Mercedes-Benz B-klasse, zoals de huidige derde generatie in 2018 op de markt kwam.

Verwacht niet dat Mercedes-Benz de B-klasse op uiterlijk vlak ingrijpend vernieuwt. De B-klasse krijgt vermoedelijk nieuwe koplampen en een aangepaste grille. Achter het afgeplakte Mercedes-logo in de snuit van de B-klasse zitten mogelijk voortaan sensoren verstopt voor de passieve- en actieve veiligheidssystemen. Reken onder meer op nieuwe voor- en achterbumpers en op detailniveau aangescherpte verlichting aan de achterzijde. Verder zetten we in op een upgrade voor het MBUX-infotainmentsysteem.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Mercedes Erlkönig B-Klasse MoPf W247 - B-Class Facelift 2022 - 4K SPY VIDEO

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Net als bij de A, wat andere lichtblokken. Moet ook niet meer zijn.

Comment

Mercedes B-Class Facelift Spied, Will Probably Be The Last Of Its Kind

https://www.carscoops.com/2022/06/me...t-of-its-kind/

Comment

Working...
        X