Oorspronkelijk geplaatst door zeramed
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x3 (2024)
Collapse
X
-
Nog enkele foto's van de toekomstige X3.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Zijn jullie zeker dat dit de nieuwe iX3 is? Volgens mij zijn dit de eerste pics van de nieuwe Neue Klasse-SUV.
De X3 wordt later dit jaar vernieuwd, en daar komt dan wellicht ook een iX3 van? Maar die zal qua uiterlijk toch serieus verschillen van de auto op de laatste foto's.freude am fahren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenZijn jullie zeker dat dit de nieuwe iX3 is? Volgens mij zijn dit de eerste pics van de nieuwe Neue Klasse-SUV.
De X3 wordt later dit jaar vernieuwd, en daar komt dan wellicht ook een iX3 van? Maar die zal qua uiterlijk toch serieus verschillen van de auto op de laatste foto's.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
BMW staat aan de vooravond van zijn ‘Neue Klasse’, een gloednieuwe generatie EV’s. Naast een elektrische sedan plannen ze volgend jaar een SUV die de iX3 moet doen vergeten, maar zolang hoef je waarschijnlijk niet te wachten om daar iets van te zien. Wel integendeel: binnen een paar dagen krijg je al een voorsmaakje.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Nieuwe X3
Minstens zo belangrijk: BMW gaat het Neue Klasse-platform ook direct gebruiken voor de opvolger van de huidige X3. Sterker nog: er gaan geluiden dat dit de eerste Neue Klasse-auto is die we gaan zien. BMW zorgt er wel netjes voor dat een dusdanig belangrijke auto eerst even laten zien wordt middels een concept. Een concept genaamd BMW Vision Neue Klasse X is dus op komst.
Comment
Comment