Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Peugeot 3008 (2024)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
    maakt niet uit hoe je het kunt instellen. alles loopt in elkaar over. als men nu eens met vlakken zou werken waar de tellers logisch in zouden staan. Of ook veel gemaakte fout: verschillende types van tellerpartijen door elkaar gebruiken. Cijfers, staafdiagram, rondewijzerplaat. En dat allrmaal om cool te zijn en elkaar de loef af te steken? Voor snelheid en toerental is het beste dat je een wijzerplaat hebt. Wordt door het brein makkelijker geïnterpreteerd en dus sneller verwerkt.
    Die wijzerplaten kun je toch perfect digitaal instellen voor snelheid en toerenteller. Je hebt daar tig mogelijkheden. Geloof maar niet dat het oude systeem gaat terugkeren, zelfs een klein simpel autootje doet het tegenwoordig digitaal. Wordt alleen maar erger.

    Nuja, zoals gezegd, ik had ook mijn twijfels in den beginne maar kan ondertussen niet meer zonder. Je maakt het zo moeilijk of eenvoudig als je zelf wilt.

    cockpit-mbux-768x400,modulecms,qekJ7hhl5YmdekGXfZavkA_m.jpg?1533801510.jpg

    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • #22
      Mij stoort het niet, vind er niks overladen aan en ben het al lang gewend want had het in de Espace ook.
      Een toerenteller heb ik nu wel niet meer.
      En bij Mercedes is het blijkbaar ook dik OK.
      Wat is daar nu niet of minder ergonomisch aan, zeker als voor dingen als o.a. verwarming, ruitenbediening en audio volume er ook nog fysieke knoppen zijn? En ik ben niet meer van de jongsten...

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
        Mij stoort het niet, vind er niks overladen aan en ben het al lang gewend want had het in de Espace ook.
        Een toerenteller heb ik nu wel niet meer.
        En bij Mercedes is het blijkbaar ook dik OK.
        Wat is daar nu niet of minder ergonomisch aan, zeker als voor dingen als o.a. verwarming, ruitenbediening en audio volume er ook nog fysieke knoppen zijn? En ik ben niet meer van de jongsten...
        Dat laatste is vooral belangrijk, vind ik. Maar dat wordt bij EV's nu al vaak achterwege gelaten.
        Not done wat mij betreft.

        Comment


        • #24
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

          Comment


          • #25
            Zo zou hij er kunnen uitzien.
            Bijgevoegde Bestanden

            Comment


            • #26


              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

              Comment


              • #27
                Weer zo'n grote ongelakte achterbumper blijkbaar..

                Comment


                • #28












                  Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                  2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                  Comment


                  • #29
                    Bijna het eindresultaat...
                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                    Comment


                    • #30
                      Heel benieuwd! Al snap ik niet waarom die ook zo'n vlakke achterruit moet hebben... Daarvoor hebben ze toch al de 408?
                      freude am fahren

                      Comment


                      • #31
                        Lijkt inderdaad bijna een opgehoogde 408.
                        Qua gebruiksgemak, doet hij dan toch een stapje terug , wat mij betreft.

                        Comment


                        • #32
                          ELEKTRISCHE PEUGEOT E-3008: 700 KILOMETER BEREIK EN KLAAR VOOR DEBUUT

                          AFLOPENDE DAKLIJN

                          ​Peugeot trekt tijdens de IAA in München het doek van de e-3008. Die nieuwe Peugeot e-3008 wordt helemaal elektrisch en wordt door de Fransen voor het eerst getoond.


                          September is de maand waarop Peugeot een volledig nieuw elektrisch model presenteert: de e-3008. De Peugeot e-3008 en de later de verschijnen e-5008 worden de eerste modellen van Stellantis die op een variant van de nieuwe STLA-platformfamilie komen te staan. Voor de Peugeot e-3008 gaf het merk eerder al een elektrische actieradius op van tot wel 700 kilometer. De e-3008 komt beschikbaar met drie verschillende aandrijflijnen. Daar zit ook een vierwielaangedreven versie tussen. Peugeot laat de nieuwe elektrische e-3008 nu in diverse camouflageprintjes van opzij zien.


                          Peugeot 3008

                          De marketingafdeling van Peugeot heeft een campagne bedacht waarbij ze iedereen uitnodigt om in het openbaar gesnapte testexemplaren van de Peugeot e-3008 te fotograferen en via de sociale kanalen de wereld in te slingeren. Een slimme zet natuurlijk. Er zijn drie camouflageprintjes bedacht waarmee de e-3008 wordt bedekt. Onder het stickerwerk houdt zich een model schuil dat veel meer dan de huidige 3008 een sterk aflopende daklijn heeft. Peugeot omschrijft de e-3008 dan ook als een 'electric fastback'. Kort geleden liet Peugeot overigens al het interieur van de nieuwe e-3008 zien. Vanbinnen kent de auto dan ook weinig geheimen meer. Op naar september!










                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                          Comment


                          • #33
                            waarschijnlijk daarom de duikende achterkant om een betere stroomlijn te krijgen en dus een groter bereik.
                            www.peugeotforum.be

                            Comment


                            • #34
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • #35
                                Nog een laatste impressie:



                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                Comment


                                • #36
                                  Die zal wel aardig in de buurt komen.
                                  Ik kan het wel smaken!
                                  freude am fahren

                                  Comment


                                  • #37
                                    Gelekt:









                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                    Comment


                                    • #38
                                      Ik vind dit wel een geslaagd design, Peugeot is wel goed bezig.

                                      Last edited by The Pretender; 09/09/2023, 12:54.
                                      There are Pretenders among us.....
                                      Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

                                      Comment

                                      Working...
                                      X