Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BYD Song L Concept
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk BerichtenZou deze ook naar België komen? Ik vind deze wel knap- Lancering en leveringen: de productieversie van de BYD Song L zou eind augustus voorgesteld worden op de Chengu Motor Show. De Europese plannen zouden pas in de loop van 2024 vorm krijgen.
Het Chinese Build Your Dreams breidt zijn gamma razendsnel uit. De BYD Song L is het volgende model dat het portfolio komt versterken. Wat weten we al over deze elektrische fastback-SUV?
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Denk het wel, naar Europa in ieder geval, gaat wel nog even duren vermoed ik. Dit vind ik er voorlopig van terug:- Lancering en leveringen: de productieversie van de BYD Song L zou eind augustus voorgesteld worden op de Chengu Motor Show. De Europese plannen zouden pas in de loop van 2024 vorm krijgen.
Het Chinese Build Your Dreams breidt zijn gamma razendsnel uit. De BYD Song L is het volgende model dat het portfolio komt versterken. Wat weten we al over deze elektrische fastback-SUV?
https://www.autoweek.nl/autonieuws/a...6-naar-europa/2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
Comment