Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ford Capri EV (2025)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenDie Mustang EV, dat was al een tikkeltje erover, maar dit een Capri noemen is pure heiligschennisEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenDit is echt geen Capri....
Heeft heel rare verhoudingen, precies een "dik gat".
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Heeft veel weg van de Polestar.
Alleen dom dat ze die naam verknoeien. Heeft niks met een Capri te maken, het lijkt er zelfs in de verste verte niet op.
Een Capri is laag, lange fijne neus en toon ‘lichtheid’. Dit is een lompe crossover met vooral een brute dikke neus.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHeeft veel weg van de Polestar.
Alleen dom dat ze die naam verknoeien. Heeft niks met een Capri te maken, het lijkt er zelfs in de verste verte niet op.
Een Capri is laag, lange fijne neus en toon ‘lichtheid’. Dit is een lompe crossover met vooral een brute dikke neus.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenHeeft veel weg van de Polestar.
Een Capri is laag, lange fijne neus en toon ‘lichtheid’. Dit is een lompe crossover met vooral een brute dikke neus.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Ik heb deze al een paar keer door Dessel zien komen.. wat een blokkendoos lijkt me dat
Moest ook 2 keer kijken wat ik zag, lijkt wat op de polestar 2 maar dan hoger, korter en nog meer geblokt2009 KIA Soul - 1980 FIAT 126
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
Echt hé... Onbegrijpelijk dat ze die bestaande namen van hun historische iconen nu op deze EV's gaan hangen, die qua concept compleet andere modellen zijn. Zo spijtig!
er worden al vergelijkingen gemaakt als: gaan ze de nieuwe electrische C-klasse van Merc nu ook 300SL of Pagode noemen?
En de volgende BMW Suv de naam 635csi of 2002ti?
of wordt de opvolger van de id3 de e-Scorocco of Corrado?
Ik vind retronamen prima zo lang het concept hetzelfde is. De electrische R5 is prima en wordt een schot in de roos.
Ik hoop dat de CEO van Ford zijn marketingafdeling met pek en veren een rondje door Michigan laat lopen.
WTF
Comment
Comment