Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes EQC SUV / GLC EV (2026)
Collapse
X
-
Google Translate kan helpen. Gewoon de link in de bovenste post effe openen
Voor de juiste benaming zal het afwachten zijn. Het artikel suggereert deze.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenGoogle Translate kan helpen. Gewoon de link in de bovenste post effe openen
Voor de juiste benaming zal het afwachten zijn. Het artikel suggereert deze.
Dat van de naam had ik inderdaad gelezen. Maar ik bedoelde voornamelijk de 2026. Daar staat precies niks van in het artikel.
Is het een model dat pas in 2026 op de markt gaat komen of 'al' in 2025?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door severijns Bekijk Berichten
Jaren in de VS gewoond, dus dat lukt behoorlijk zonder google translate ;-)
Dat van de naam had ik inderdaad gelezen. Maar ik bedoelde voornamelijk de 2026. Daar staat precies niks van in het artikel.
Is het een model dat pas in 2026 op de markt gaat komen of 'al' in 2025?
Dat is idd het vermoedelijk jaar van presentatie, hoewel je dat bij Amerikaanse autowebsites en bladen moeilijk kunt zeggen want zij gaan vaak een jaar verder. Bij auto's die dit jaar bv uitgekomen zijn is het vaak al 2024 daar.
In dit geval zou ik toch wel gokken op 2026 (2027) omdat het huidig model (2019) nog niet echt heel oud te noemen is? ! 7 jaar cyclus?
Maar ok, een glazen bol zou gemakkelijk zijn nu, ze zijn er in ieder geval mee bezigEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Je zou wel eens gelijk kunnen hebben.
De huidige EQC is al enkele maanden niet meer te bestellen.
Waarschijnlijk komt er binnenkort een facelift aan zodat hij nog 3 jaar extra mee kan.
In dat opzicht zou het logischer zijn mochten de beelden van de facelift zijn ipv een model dat pas binnen 4 jaar op de markt gaat komen, niet?
Comment
-
Als ik dit hieronder zo lees dan denk ik niet de facelift, het ding zit ook iets te fel in de camo voor een facelift, bekijk die achterlichten bv.
'Dit prototype lijkt helaas niet minder camouflage te dragen dan het laatste exemplaar dat we in de zomer zagen, en het is moeilijk om een duidelijk beeld te krijgen van de ontwerpdetails. Maar de camouflage kan de uitlopende heupen, de verzonken deurgrepen en de redelijk sportieve daklijn op deze volgende EQC niet verbergen. We houden vast aan de naam EQC om het simpel te houden, maar het lijkt erop dat Mercedes dat niet zal doen, zo blijkt uit rapporten van begin dit jaar waarin stond dat de autofabrikant zich voorbereidde om zijn (soms verwarrende en ingewikkelde) EQ-naamgevingsstrategie achterwege te laten'.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenAls ik dit hieronder zo lees dan denk ik niet de facelift, het ding zit ook iets te fel in de camo voor een facelift, bekijk die achterlichten bv.
'Dit prototype lijkt helaas niet minder camouflage te dragen dan het laatste exemplaar dat we in de zomer zagen, en het is moeilijk om een duidelijk beeld te krijgen van de ontwerpdetails. Maar de camouflage kan de uitlopende heupen, de verzonken deurgrepen en de redelijk sportieve daklijn op deze volgende EQC niet verbergen. We houden vast aan de naam EQC om het simpel te houden, maar het lijkt erop dat Mercedes dat niet zal doen, zo blijkt uit rapporten van begin dit jaar waarin stond dat de autofabrikant zich voorbereidde om zijn (soms verwarrende en ingewikkelde) EQ-naamgevingsstrategie achterwege te laten'.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
Comment