Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Lancia Ypsilon (2024)
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Impressie die wel gemaakt werd voor dat verzopen en gestolen exemplaar uit het water gehaald werd blijkbaar
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
De derde afbeelding van de in februari te onthullen nieuwe Lancia Ypsilon toont het innovatieve S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation) infotainment, een pilaar van Lancia’s intuitieve immersive technologie.
"De nieuwe Lancia Ypsilon is het eerste model dat voorzien is van S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation) infotainment, een intuitieve technologie in Lancia style dat het verblijf aan boord eenvoudiger maakt.
S.A.L.A stelt de bestuurder en de passagier in staat de omgeving in de auto aan te passen. Eenvoudig via een knop of met de stem kunnen audio, climate control en lichtfuncties worden bediend.”, aldus Luca Napolitano, Lancia CEO.
De derde afbeelding van een detail van de nieuwe Lancia Ypsilon is vandaag voor het eerst getoond. Daarop het innovatieve S.A.L.A. (Sound Air Light Augmentation), het infotainmentsysteem van toekomstige Lancia-modellen. Dit systeem moet de digitale ervaring aan boord vereenvoudigen en ervoor zorgen dat waar de inzittenden ook heengaan, ze zich thuisvoelen.
In het Italiaans betekent SALA, huiskamer. Hier staat het voor ‘Sound Air Light Augmentation’, een technologie die de cruciale parameters vertegenwoordigt voor het creëren van een comfortabele rijervaring in perfecte Lancia stijl.
SALA-infotainment werkt op een volledig aanpasbaar, op widgets gebaseerd systeem. Het beschikt standaard over twee HD-schermen, waarbij de startpagina dient als gecentraliseerd bedieningspaneel voor geluid, lucht en licht. Deze opstelling maakt een moeiteloze personalisatie van de sfeer in de auto mogelijk.
De onthulling van de nieuwe Lancia in de vorm van de exclusieve LANCIA YPSILON CASSINA LIMITED EDITION, staat gepland voor februari 2024. Met een 100% BEV-motor, beschikbaar in 1906 genummerde en gecertificeerde eenheden, vertegenwoordigt het model de eerste concrete stap in de Renaissance-reis van het merk, met een duidelijke en ambitieuze elektrificatiestrategie. Dit alles in lijn met het Stellantis “Dare Forward” strategisch plan en ondersteund door Free2move Charge in een 360° geïntegreerd oplaad-ecosysteem.
De komende weken worden meer details van de Lancia Ypsilon vrijgegeven.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
Comment
Comment