Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo EX60 (2026)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Volvo EX60 (2026)

In de lanceringsvideo van de ES90 gaf Volvo ons al een eerste blik op de EX60! Wat weten we al over de elektrische tegenhanger van de XC60? Alle info op AutoGids.be.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Deze vind ik héél interessant.

Comment

Alweer een hoge Volvo. Kunnen ze geen mooie lage auto's meer bouwen?
      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
        Alweer een hoge Volvo. Kunnen ze geen mooie lage auto's meer bouwen?
        Je moet die batterijen ergens kwijt, en de markt schijnt dit wel te appreciëren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Je moet die batterijen ergens kwijt, en de markt schijnt dit wel te appreciëren.
          Denk ik ook altijd, maar als je dan een Tesla S bekijkt, of een Taycan, lijkt het toch wel te kunnen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten

Denk ik ook altijd, maar als je dan een Tesla S bekijkt, of een Taycan, lijkt het toch wel te kunnen...
            Dan zal het de markt wel zijn. We worden met z'n allen gemiddeld wat ouder, en dan is iets hoger voor heel veel mensen welkom bij het in en uit stappen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Dan zal het de markt wel zijn. We worden met z'n allen gemiddeld wat ouder, en dan is iets hoger voor heel veel mensen welkom bij het in en uit stappen.
              Klopt, maar toch houd ik niet van de huidige SUV trend, zolang ik nog krom kan natuurlijk
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik ben bijna 54, en hoop toch nog zeker 10 jaar dagelijks in een 'normale' auto te kunnen rijden.
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                  Ik ben bijna 54, en hoop toch nog zeker 10 jaar dagelijks in een 'normale' auto te kunnen rijden.
                  Troost u, ben nog een stukje ouder en dat in- en uitstappen lukt nog voortreffelijk, we gaan er maar geen deadline opzetten hé want de mooiste auto's liggen laag bij de grond

Comment

Working...
                  X