Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Meriva B

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

ik denk qua kostprijs dat de suicidedoors een betere optie zijn
    dan schuifdeuren
    en uniek in dit segment dus laat maar komen met de suicidedoors

Comment

bron : www.worldcarfans.com

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
      2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

bron : www.worldcarfans.com

1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
        2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Menen ze dat nu? Dat ie wat familietrekjes meekrijgt ok, maar dit is gewoon een gekrompen Zafira. Weinig origineel...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Thomaso Bekijk Berichten
            Menen ze dat nu? Dat ie wat familietrekjes meekrijgt ok, maar dit is gewoon een gekrompen Zafira. Weinig origineel...
            Maar mss wel met suicidedoors

ik ben eens benieuwd... ik geloof er niet in.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
              Maar mss wel met suicidedoors

ik ben eens benieuwd... ik geloof er niet in.
              ik ook niet echt... en wees gerust hij zal niet teveel op de za4a gaan lijken

Comment

Alle opels lijken toch in meer of mindere maten op elkaar, maar dat is daarom niet slecht he.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

ik heb zo een vermoeden dat ze hier het achterdeursysteem van de insignia concept gaan opzetten

Comment

Ik vind de huidige meriva nog steeds een leuk bakje Je zit er zo lekker in vind ik
                    Voor mijn part bouwen ze die nog jaren.
                    www.opelklassiek.be

Comment

Voorproefje van Opel Meriva voor 2009
                      De Autosalon van Genève komt met rasse schreden dichterbij, dus de autofabrikanten beginnen met de eerste plaagstootjes richting koperspubliek. Opel doet vrolijk mee door het vrijgeven van de eerste schets van de Meriva Concept, die het merk meeneemt naar Zwitserland.

De naam geeft het al aan: de concept-car is een voorbode van de auto die de huidige Meriva in 2009 opvolgt. Opel wil met een dynamischer lijnenspel een grotere groep kopers bereiken.

Het ontwerp is geïnspireerd op de GTC en Flextreme concept-cars, die Opel eerder toonde. Het is nog niet helemaal duidelijk op de schets te zien, maar zeer waarschijnlijk krijgt de Meriva 'suicide doors', met achterdeuren die naar achteren toe openklappen.
                      De Meriva Concept is één van de drie wereldprimeurs van General Motors op de Autosalon van Genève. Saab zorgt met een kleine concept-car voor ander wereldnieuws op de belangrijke autoshow. De onthulling vindt plaats op 3 maart, op 6 maart opent de show z'n deuren voor het grote publiek. (autoweek.nl)

bron: www.hln.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door opelfreak Bekijk Berichten
                        Ik vind de huidige meriva nog steeds een leuk bakje Je zit er zo lekker in vind ik
                        Voor mijn part bouwen ze die nog jaren.
                        Idd, mijn vriendien heeft er vorig jaar een gekocht en die is daar super tevreden van!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                          Voorproefje van Opel Meriva voor 2009
                          De Autosalon van Genève komt met rasse schreden dichterbij, dus de autofabrikanten beginnen met de eerste plaagstootjes richting koperspubliek. Opel doet vrolijk mee door het vrijgeven van de eerste schets van de Meriva Concept, die het merk meeneemt naar Zwitserland.

De naam geeft het al aan: de concept-car is een voorbode van de auto die de huidige Meriva in 2009 opvolgt. Opel wil met een dynamischer lijnenspel een grotere groep kopers bereiken.

Het ontwerp is geïnspireerd op de GTC en Flextreme concept-cars, die Opel eerder toonde. Het is nog niet helemaal duidelijk op de schets te zien, maar zeer waarschijnlijk krijgt de Meriva 'suicide doors', met achterdeuren die naar achteren toe openklappen.
                          De Meriva Concept is één van de drie wereldprimeurs van General Motors op de Autosalon van Genève. Saab zorgt met een kleine concept-car voor ander wereldnieuws op de belangrijke autoshow. De onthulling vindt plaats op 3 maart, op 6 maart opent de show z'n deuren voor het grote publiek. (autoweek.nl)

bron: www.hln.be
                          da belooft een opel met suicide doors,moet cool zijn, kan mss autoke voor men vriendin worden, al gaan die deuren toch ni handig zijn op parkings ze

Comment

Meriva Concept: visie op toekomstige kleine MPV van Opel

bron : www.Opel.be
                            Oorspronkelijk geplaatst door Opel
                            Met de Meriva Concept toont Opel op het internationale autosalon van Genève ( van 6 tot 16 maart 2008 ) een volgende stap rond flexibiliteit in monovolumes.
                            Deze visie op een toekomstige kleine monovolume – een segment dat de huidige Meriva sinds zijn lancering in 2003 aanvoert – gaat niet alleen op vlak van design nieuwe wegen uit.

Comment

Of moeten we zeggen: “nog hipper”.
                              Sinds Ruben en ik met de Meriva OPC toptijden op de 300 meter slalom neerzetten, zijn we overtuigd Meriva fan. Bovendien is de Meriva bijzonder populair bij Italiaanse vrouwen, hoe veel argumenten heb je nog meer nodig.
                              Op de autosalon van Genève zal Opel de Meriva Concept onthullen. Pas in 2009 zullen we de nieuwe Meriva op de weg zien, maar de schets maakt duidelijk dat het design iets dynamischer wordt (voor zover dat kan met een koektrommel). Dan wordt het helemaal de ultieme Autoblog droom auto.
                              Tags: opel

Comment

Eerste echte foto´s Opel Meriva Concept

Bron : www.autowereld.com

Last edited by McClane; 27/02/2008, 09:22.

Comment

die suicide doors komen er dus echt... dat zal handig worden op parkings zeer knap zo'n deuren, maar wreed onhandig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                    die suicide doors komen er dus echt... dat zal handig worden op parkings zeer knap zo'n deuren, maar wreed onhandig
                                    Ik heb dat eerder in dit topic ook al aangehaald dat die suicide doors niet echt handig zouden zijn, maar de reactie van anderen daarop was dat dat juist handiger zou zijn
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Leuk panoramisch dak,
                                      hopelijk behouden ze wat van het design vd concept voor de Meriva B!
                                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Ik heb dat eerder in dit topic ook al aangehaald dat die suicide doors niet echt handig zouden zijn, maar de reactie van anderen daarop was dat dat juist handiger zou zijn
                                        maar ik denk eerder dat ze op dit vooral alledaags inzetbaar model, de deuren van de insignia concept gaan introduceren... lijkt me vele logischer dan de suicide doors... je moet je maar eens inbeelden op een parking, je kunt de deur niet volledig openzwaaien dus moet je je naar voor heffen en dan door een kier wringen

Comment

die knik in de zijruit is nogal geïnspireerd (om het zacht uit te drukken) van de Citroën Picasso

Comment

Working...
                                          X