Mercedes CLK spied in Dubai
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mercedes E-Klasse Coupé
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenDat wordt echt een vette bak denk ik (hoop ik).Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Mercedes is goed bezig...OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk BerichtenWelk model zouden ze nu eigenlijk eerst lanceren?! De E of de CLK?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Het enige spijtige vind ik dus wel degelijk dat de versnellingspook zich nog steeds op de middentunnel bevindt en niet aan het stuur zoals bij een S-klasse bvb. !
Jocar, ik denk dat de CLK eerst voorgesteld wordt hoor, en later pas de E.
Trouwens, zal de toekomstige CLK zich op het platform bevinden van de toekomstige E, of op dat van de huidige C ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenHet enige spijtige vind ik dus wel degelijk dat de versnellingspook zich nog steeds op de middentunnel bevindt en niet aan het stuur zoals bij een S-klasse bvb. !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk BerichtenDit wordt een vette bak
Ik vind hem geweldig !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk BerichtenHet enige spijtige vind ik dus wel degelijk dat de versnellingspook zich nog steeds op de middentunnel bevindt en niet aan het stuur zoals bij een S-klasse bvb. !
Trouwens, zal de toekomstige CLK zich op het platform bevinden van de toekomstige E, of op dat van de huidige C ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk BerichtenZal op het platform van de C staan denk ik. Is bij de huidige en vorige CLK ook het geval.
AutoWeek-lezeres Mirjan Jansen-Emmelkamp trof deze gecamoufleerde testauto aan op vakantie in Zuid-Afrika. Het is duidelijk te zien dat de auto een geheel ander front krijgt: weliswaar behoudt de auto vier koplampen, maar ditmaal zijn ze hoekig van vorm. De auto komt op het platform van de C-klasse te staan, maar de prijzen schurken aan tegen die van de E-klasse. Omdat de fabricage niet duurder is dan die van de C-klasse, is de CLK een ideale auto voor Mercedes-Benz om de winstcijfers mee op te krikken.
Bij de introductie trapt Mercedes-Benz af met drie ‘gewone’ benzinemotoren en twee diesels. Qua benzinemotoren doet het merk het niet voor minder dan 300 pk sterke CLK 350, gevolgd door de CLK 450 (354 pk) en CLK 550 (428 pk). De twee diesels maken gebruik van de Bluetec-technologie. Het gaat hier om een 2,0-liter viercilinder met 204 pk en een 3,0-liter V6 met 252 pk.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Ik zie dat mijn gisteren hierboven geplaatste pics verdwenen zijn.
Jullie kunnen ze op deze link samen met nog andere scoops terugvinden
Comment
Comment