Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten

Citaat autotelegraaf:
    De auto, hier getoond op foto´s van de website Autowereld.com, lijkt een inklapbare hardtop te krijgen, maar dat is een grapje van de autofabrikant. Het merk wil het publiek voor de gek houden en ondertussen polsen hoe er op zo´n inklapbare hardtop wordt gereageerd. Mercedes vindt zo´n metalen vouwdak niets voor een vierpersoons model. Het gaat ten koste van een fraai lijnenspel en de bagageruimte.

http://autotelegraaf.nl/vanonzeredactie/?newsid=2751740

----------------------------------
    Als ik die foto zo bekijk zouden ze wel eens gelijk kunnen hebben.
    Waarom zou Mercedes zoveel geld steken in een fake-stalen dak om mensen voor de gek te houden?

I mean, als je proto's gaat testen, dan doe je dat toch niet met een dak dat er uiteindelijk toch niet op gaat komen?

Comment

• Hoeveel van die verschillende hardtop-testwagens rijden rond?

Kan best zijn dat ze een build-off hebben georganiseerd en dat er eentje met klapdak en eentje met stoffen dak gemaakt is, om beiden te kunnen testen tegen elkaar (intern).

En als ze toch 2 modellen hebben kan het best zijn dat ze die met het klapdak gebruiken om dingen zoals het koelcircuit van de wagen en de aandrijflijn enzo te testen

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• De achterichten zijn zo groot . De bovenstaande velgen zijn dus de nieuwe 17 duims Avantgarde velgen.
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
            Deden me eigenlijk zo goed al meteen denken aan deze achterlichten

Last edited by ; 20/12/2008, 18:40.

Comment

• Inderdaad. Dat heb ik ook al eens gepost...
              OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
              Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kenny De Man Bekijk Berichten
                Deden me eigenlijk zo goed al meteen denken aan deze achterlichten

Ja hebt gelijk. Die achterlichten zijn ook rood en wit.

Comment

, merkblindheid

No offence he

Comment

Ze doen mij er anders ook aan denken.

En vooraleer je uit je sloffen schiet, ik vind de achterlichten van de Sonata eigenlijk helemaal niet mis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                      , merkblindheid

No offence he
                      No offence? M.i. is de gelijkenis toch ook ver te zoeken... héél ver, nog verder dan een e90 met blacklines en een Primera.

Zo'n Sonata heeft geen design, het is een vierkante doos op wielen, en gelijkenissen tussen een Sonato en deze Mercedes zijn dan van een erg abstracte vorm. Dan zijn de achterlichten van een A5 zelfs nog meer gelijklopend.

Wat de CLK betreft, de lijnen die vanuit de flanken doorlopen in het achterlicht... het gaat een mooie auto worden denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Souldriver Bekijk Berichten
                        Ze doen mij er anders ook aan denken.

En vooraleer je uit je sloffen schiet, ik vind de achterlichten van de Sonata eigenlijk helemaal niet mis.
                        Ik vind ze ook niet lelijk maar ik vind de gelijkenis ver gezocht. Ze zijn bij beide auto's langwerpig en daar stopt de gelijkenis, van vorm zijn ze totaal verschillend.

Comment

• Ik zie d"er eerlijk gezegd ook geen gelijkenissen in. Dan kan je voor elk onderdeel wel een overeenkomst met een ander type vinden
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik zie d"er eerlijk gezegd ook geen gelijkenissen in. Dan kan je voor elk onderdeel wel een overeenkomst met een ander type vinden
                            Sure. Het gaat dan ook om persoonlijke indrukken, iets subjectiefs.

Ik zie in de kont (en de algemene lijn) van deze wagen ook zeer veel van de Passat CC, terwijl daar hoogstwaarschijnlijk ook niks "identiek" aan is.

Comment

Ik vind ze ook niet lelijk maar ik vind de gelijkenis ver gezocht. Ze zijn bij beide auto's langwerpig en daar stopt de gelijkenis, van vorm zijn ze totaal verschillend.
                              nee, 't is meer dan dat.
                              ze geven een vliegende indruk, de horizontale lijnen zijn niet evenwijdig, maar gaan naarmate ze meer naar buiten gaan, gaan de bovenste lichtjes meer naar omhoog. Geeft een volledig andere indruk moesten ze evenwijdig zijn!
                              Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                              "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

JA man... die zal ook een duim of 20 van velg nodig hebben om er een beetje deftig uit te zien. Ofwel is de foto uit een ongelukkige hoek getrokken. Maar zoals hier ziet dat achterste wieletje er maar belachelijk klein uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                  Inderdaad. Dat heb ik ook al eens gepost...
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Atenza Bekijk Berichten
                                  aan deze doen ze me ook denken

Comment

• Mercedes E Class Coupe Caught Almost Undisguised

First look at the AMG version?

Caught by WCF reader "Nikolaus", these are the best shots yet of the new 2010 Mercedes E Class Coupe with nearly all its camouflage removed.

A rear diffuser and what seems to be a taped up AMG logo on the boot hood suggest this prototype could be the E63 AMG Coupe. But Mercedes' models from the AMG division all feature a quad exhaust layout whereas this prototype has the rectanglular twin exhausts mimicking the style seen on the recent leaked official photos of the regular E Class Sedan. The front end sports a grille featuring two horizontal bars, a style which differentiates this variant from the sedan and estate variants of the new E-Class line-up.

The engine range is likely to be shared with the rest of the E class range. That includes a 3.5 liter V6, a 5.4 liter V8 and an uprated 6.2 liter AMG V8. Diesels will likely also be on offer for the cabriolet, given how quiet they've become in recent years. Mercedes new generation of cleaner diesels expected in the cabriolet are: the 200, 220, 250 and 300 CDI, as well as the 350 BlueTec at the top of the range.

The E-Class Coupe will debut at the 2009 Geneva Motor Show alongside the sedan variant, the cabrio and AMG versions will follow later in the year in Frankfurt.

Last edited by Jocar; 26/12/2008, 09:22.
                                    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: [www.worldcarfans.com]

Comment

• Heel knap ! @ Mods. Misschien mag de topictitel nu wel in E-Klasse Coupé veranderd worden

Comment

• I like it.

Alleen jammer van de LED's vooraan (maar ik denk dat we daar bij geen enkel merk nog aan kunnen ontsnappen) en de voorste lichten die wss in 2 delen zijn

Comment

Working...
                                          X