Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
    De onderste dan inderdaad.

Dat gedoe rond de achterste wielkas van de eerste staat me niet aan.
    Maar je hebt gelijk. De 2de impressie is inderdaad de beste
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Wordt toppertje

Comment

• Ze zijn hem precies aan het vergelijken met de A5 2.7l TDi. En op die rode zie ik onderaan, bij de mistlichten, precies LED's.

Maar het gaat volgens mij een ferme bak worden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                Wordt toppertje
                Ja, knap hé ! De voorkant belooft toch al
                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Die CLK's blijven zo saai voorspelbaar Geef mij maar de durf als toen ze de CLS lanceerden.

Comment

• Nice!

Comment

• Ik hoop alleen dat Mercedes afblijft van die Leds's vooraan.
                      MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Ik hoop alleen dat Mercedes de Leds vooraan niet gaat introduceren

Voor de rest lijkt hij knap in profiel, beter als de huidige.
                        MERCEDES LOVERS ARE BETTER LOVERS

Comment

• Mercedes CLK

Denk ook dat het echt mooie wagen gaat worden maar heb wel beetje schrik voor de "spoiler" op achterkant... Lijkt me net wat te groot... :-s Afwachten! Zal wel goedkomen Mercedes kennende!

Comment

• Je kan nu al heel duidelijk zien dat de algemene lijn van de wagen niet zoveel zal veranderen. De achterlichten gaan ongeveer dezelfde worden als die van de nieuwe E.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                              Je kan nu al heel duidelijk zien dat de algemene lijn van de wagen niet zoveel zal veranderen. De achterlichten gaan ongeveer dezelfde worden als die van de nieuwe E.
                              De voorlichten ook. Is een beetje traditie bij de CLK, de eerste CLK leek ook heel hard op de toemalige E.

Comment

• het zal misschien niet heel gewaagd zijn, maar het zal alleszins weer een toppertje zijn waar niks op aan te merken zal zijn!

Comment

• Wordt weer een prachtpak! Ben altijd al fan geweest van de CLK.... Al mocht hij gerust weer op het onderstel van de E staan... ipv enkel de looks. Zoals de E cabriolet en coupe indertijd )

Comment

• when

wanneer zou deze op de markt komen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Subartje Bekijk Berichten
                                      wanneer zou deze op de markt komen ?
                                      auto-motor-und-sport.de — Zum Sommer 2009 wird Mercedes die Wachablösung des aktuellen CLK zu den Händlern bringen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                        auto-motor-und-sport.de — Zum Sommer 2009 wird Mercedes die Wachablösung des aktuellen CLK zu den Händlern bringen.
                                        In 2009 pas? Ik dacht dat hij dit jaar nog ging voorgesteld worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
                                          In 2009 pas? Ik dacht dat hij dit jaar nog ging voorgesteld worden.
                                          Ben nog eens verder gaan zoeken. In het "verwacht in de showroom" katern van Autogids staat ie voor februari 2009 geprogrammeerd. Het zal alleszins niet meer voor dit jaar zijn

Comment

Working...
                                          X