Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Denk ook dat het echt mooie wagen gaat worden maar heb wel beetje schrik voor de "spoiler" op achterkant... Lijkt me net wat te groot... :-s Afwachten! Zal wel goedkomen Mercedes kennende!
Je kan nu al heel duidelijk zien dat de algemene lijn van de wagen niet zoveel zal veranderen. De achterlichten gaan ongeveer dezelfde worden als die van de nieuwe E.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Je kan nu al heel duidelijk zien dat de algemene lijn van de wagen niet zoveel zal veranderen. De achterlichten gaan ongeveer dezelfde worden als die van de nieuwe E.
De voorlichten ook. Is een beetje traditie bij de CLK, de eerste CLK leek ook heel hard op de toemalige E.
Wordt weer een prachtpak! Ben altijd al fan geweest van de CLK.... Al mocht hij gerust weer op het onderstel van de E staan... ipv enkel de looks. Zoals de E cabriolet en coupe indertijd )
In 2009 pas? Ik dacht dat hij dit jaar nog ging voorgesteld worden.
Ben nog eens verder gaan zoeken. In het "verwacht in de showroom" katern van Autogids staat ie voor februari 2009 geprogrammeerd. Het zal alleszins niet meer voor dit jaar zijn
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau
Comment