Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dit wordt een übergeile kar. Zie die lijn
    sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ook precies nog maar weinig camouflage....
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik vind hem niet zo mooi tot nu toe. Ik zal wel wachten op de officiële foto's
        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Ziet er goed uit. En als 'ie de achterste zijvleugels krijgt zoals op die impressie van op vorige pagina (beetje Bentley CGT-like), jawadde.

'k Vraag me af wat er onder dat paneeltje zit achteraan de zijruiten. Aangezien 'ie wel weer volledig verzinkbare zijruiten zal hebben : lijkt me moeilijk dat dat laatste stukkie ook nog deel uitmaakt van de achterruit en mee kan worden verzonken. Zou jammer zijn mocht daar dan een kunststof paneeltje zitten ofzo.

Comment

• Net zoals BMW's telkens vergeleken worden met andere wagens, ga ik dat hier eens doen met Mercedes.

Ik vind dat de kont van deze CLK / E coupé lijkt op die van een Hyundai Sonata...

Last edited by BMWMB; 05/11/2008, 22:13.
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Dit wordt een prachtige wagen, zie die lijn Goed bezig Mercedes!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                Ziet er goed uit. En als 'ie de achterste zijvleugels krijgt zoals op die impressie van op vorige pagina (beetje Bentley CGT-like), jawadde.

'k Vraag me af wat er onder dat paneeltje zit achteraan de zijruiten. Aangezien 'ie wel weer volledig verzinkbare zijruiten zal hebben : lijkt me moeilijk dat dat laatste stukkie ook nog deel uitmaakt van de achterruit en mee kan worden verzonken. Zou jammer zijn mocht daar dan een kunststof paneeltje zitten ofzo.
                Loopt de echte zijruit niet steil naar beneden, en faken ze de indruk dat de vormgeving zoals de vorige CLK is? Zoals de A5 dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                  Loopt de echte zijruit niet steil naar beneden, en faken ze de indruk dat de vormgeving zoals de vorige CLK is? Zoals de A5 dus.
                  waarom zou mercedes dat doen? elke mercedesberline en -coupe en zelfs R heeft die arc.
                  photoshops tonen eiglk 3 ruitn langs beide zijden, ook niet echt elegant vind ik
                  Vive Renault!! -- Laguna II.2 1,9dCi 120PK foto's
                  "You need to be an 'ass' to drive an S" Evy , mijn zus

Comment

• Nog wat meer informatie over de cabrio

Mercedes volgt de CLK met een E-klasse Coupé op. Er komt dus weer cabrio-E net als begin jaren negentig van de vorige eeuw, toen er een open versie van de W124 was.

De E-klasse cabriolet krijgt een opvouwbare hardtop zoals deze beelden onthullen. Bij de open versie van de CLK zorgt een stoffen kap ervoor dat de inzittenden beschut zitten. Dat de nieuwe coupé en cabrio gebaseerd zijn op de nieuwe E-klasse heeft consequenties voor de afmetingen. Naar verwachting groeien ze ten opzichte van de CLK met tien centimeter in lengte. Voor de nieuwe E-klasse staat weer een uitgebreide reeks aan motoren op het programma, waaronder de nieuwe generatie viercilinder CDI´s. De 2.2 met twee turbo´s, 204 pk en 500 Nm uit de C 250 CDI gaan we zeker terugzien in de E-klasse, ook in deze Cabriolet. Maar natuurlijk staat er ook E 63 AMG-versie op stapel van de E-klasse Cabriolet.
                    De E-klasse komt in april van 2009 op de markt, we verwachten de Coupé en Cabriolet niet voor het einde van volgend jaar in de showrooms. En een ding staat vast, ze zullen niet van de band lopen bij Karmann, zoals lange tijd met de CLK wel het geval was.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: autoweek.nl
                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bah, hardtop.

Comment

• Mercedes-Benz E-klasse Cabriolet

Den bompa, maar nog steeds even mooi

Comment

• RIP stoffen kap

De lijn lijkt me wat gekunsteld thv de achterruit
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                              Bestelt
                              1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                op de voorgaande foto's zie je 4 schakelaars voor de ruiten. ik vermoed dat er achter die afdekking ook nog glas zit, maar glas dat blijft staan. al de rest gaat mooi weg.

ofwel is het natuurlijk pure trucage en is die verdikking ook gekleefd om te misleiden.
                                Want het achterste driehoekje zit op dezelfde hoogte als het glas en is wel heel glad.
                                Last edited by ; 13/11/2008, 18:05.

Comment

• Stomme kutCC

Dan maken ze een auto om het tegen de 6 op te nemen, steken ze daar zo een belachelijk plooidak op, terwijl de grootste troef van de 6 cabrio zijn magnifieke stoffen dak is

Comment

• Ik vind het ook spijtig dat er meer en meer voor die opplooibare hardtops wordt gekozen.
                                    Een stoffen dak heeft tig keer meer charmes...
                                    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Wow

Comment

• Wtf, ziet er érg lekker uit verdomme!

Comment

• Jocar, heb je die laatste foto ook ergens in hoge resolutie formaat? Thanks!

Comment

Working...
                                          X