Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mercedes E-klasse Coupé close-up

januari 2009 | Tekst: Stéphan Vermeulen
    Dat ze bij Mercedes-Benz niet al te geheimzinnig doen over nieuwe modellen die nog hun opwachting in de showroom moeten maken, is bekend. En zo kun je als AutoWeek-lezer in Berlijn deze nauwelijks gecamoufleerde E-klasse Coupé tegenkomen. Zo naakt zagen we de CLK-opvolger nog niet eerder.

Ze rijden bij Mercedes al aardig lang in de rondte met de E-klasse Coupé. Zo konden we onlangs deze foto´s nog laten zien. Maar inmiddels zoekt Das Haus nog nadrukkelijker de publiciteit op, door dit witte exemplaar met lichte camouflage gewoon in Berlijn neer te zetten. Marcel Kalis woont in Berlijn en kon ´m van alle kanten fotograferen. De mensen die de auto op Tweede Kerstdag in de Duitse hoofdstad neerzetten hadden nog wel een doek over het interieur gegooid, zodat we op de eerste foto´s daarvan nog even moeten wachten. Waarschijnlijk wijkt dat nauwelijks af van dat van de E-klasse. Die debuteert op de NAIAS in Detroit, die half januari plaatsvindt. De E-klasse Coupé krijgt ook een cabrioletbroer.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SilverArrow Bekijk Berichten
        Nee, de coupé komt later.
        Te zien aan de nog nauwelijks gecamoufleerde E coupés die er al rondrijden zal de coupé toch niet zo veel meer later komen dan de berline...
        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          fantastisch hoe smal die c (of zeg je b als er geen middenstijl is) stijl is
          Dat is juist, maar toch zonde van dat derde zijruitje. Persoonlijk zie ik dan toch liever een iets bredere C-stijl. Trouwens, is dat derde zijruitje er gekomen om de tweede zijrui te kunnen openen. In dat geval hadden ze toch beter de achterste zijruit vast gelaten.
          OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            fantastisch hoe smal die c (of zeg je b als er geen middenstijl is) stijl is
            ik hoop nog steeds dat die onzinnige 'C-stijl' wegvalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
              Ok, AMG-pack is een dus een must.

Redelijk knappe auto, maar kan niet tippen aan 3 Coupé of A5...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                ik hoop nog steeds dat die onzinnige 'C-stijl' wegvalt.

Jij gaat het dak achteraan laten zweven...?
                OO 00 OO

Comment

• Hopelijk geen repost...

Comment

• Zwarte E coupé met AMG-pakket gespot op Schiphol...

Bron
                    OO 00 OO

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                      Jij gaat het dak achteraan laten zweven...?
                      A-stijl is vooraan.
                      B-stijl is dat ding in het midden (dat uitblinkt door z'n afwezigheid zoals het hoort bij een coupe)
                      en dat klein ding er achter noem ik dus de C-stijl.

Whatever, maakt niet uit hoe je het noemt, ik hoop dat dat klein ding er maar zit om te misleiden

Comment

• Dat is geen C-stijl, maar een derde zijruitje
                        BMW = Freude Am Fahren

Comment

• De C-stijl is in orde, maar wat jij bedoelt is inderdaad dat derde zijruitje. Dat trekt op genen orgel...
                          OO 00 OO

Comment

• Wordt deze prijstechnisch onder de E-klasse geplaatst? De interesse van mijn pa is alvast gewekt. Ik zie hem dit wel kopen...
                            sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Ik denk ongeveer gelijk, zoals de CLK ook was?

Comment

• E-coupe zal wel iets duurder zijn dan een E denk ik.

Of toch minstens evenveel

Comment

• Ik had verwacht dat hij iets goedkoper zou zijn omdat de E coupe de basis deelt met de C-klasse. Anyways..vind ik het een prachtkar.
                                  sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                    Ik had verwacht dat hij iets goedkoper zou zijn omdat de E coupe de basis deelt met de C-klasse. Anyways..vind ik het een prachtkar.
                                    Komt ie op het onderstel van de C te staan?

Die komt toch op het onderstel van de E...

Comment

• Dacht ik ook ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iricky Bekijk Berichten
                                        Wordt deze prijstechnisch onder de E-klasse geplaatst? De interesse van mijn pa is alvast gewekt. Ik zie hem dit wel kopen...
                                        Ik ben eigenlijk eens benieuwd wat mijn schoonvader hiervan gaat vinden. Enerzijds wil hij een CL500, maar het verbruik van deze wagen stoort 'm. Een Bentley Continental GT is ook nog een mogelijkheid, maar dan moet er toch een mirakel gebeuren. Dat ding zuipt en is naar de zin van mijn schoonmoeder te snel...
                                        Als we dan terug naar Mercedes gaan kijken, dan hebben we ook nog de CLS. Hij zou dan een 320cdi nemen met AMG-pakket. Ik heb 'm wel al verwittigd dat er over goed een jaar een nieuw model uitkomt.
                                        Een volgende mogelijkheid is een nieuwe E320cdi, maar dat is naar mijn zin niet speciaal genoeg. Ik hoop echt dat 'm dat niet koopt. Zo'n E 320cdi coupé met AMG-pakket lijkt mij de geschikte wagen voor m'n schoonvader...

Ik ben eens benieuwd wat het gaat worden. Wanneer wordt deze E coupé eigenlijk voorgesteld?
                                        OO 00 OO

Comment

• De CLK stond op het onderstel van de C, maar de nieuwe zou op het onderstel van de E komen.

Het is alleszins te hopen, dan kunnen ze daar luchtvering ondersteken

Comment

Working...
                                          X