Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse Coupé

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
    Ik snapda nimeer ze
    dasdus groter als ne clk ma tochni zo duur en sjiek als ne cl?
    Tussen een CLK en een CL is er nog plaats voor 3 klassen...

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
    2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
    2012-...
    '07 BMW 118d

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mercedeske Bekijk Berichten
      Tussen een CLK en een CL is er nog plaats voor 3 klassen...
      Ja precies maar dit wordt me toch wel een prachtbak!
      sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        die varkensneus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
          die varkensneus
          sigpic

www.haprodakkoffers.nl - de online dealer voor Hapro dakkoffers in Nederland, België en Duitsland

Comment

• Aah kijk goed naar de scoops en je ziet dat deze ook de onbenullige 4 mistlichten zal krijgen.
            sigpic

Comment

• Op zich vind ik niks mis aan die vier 'mistlichten'. Het lijkt gewoon een beetje raar omdat we dat niet gewoon zijn (enkel van Brabus dan), maar lelijk is dat niet imo. Zal gewoon weer wennen zijn. De E-berline bevalt me ook nog niet echt, maar de coupé lijkt veelbelovend.

Ben benieuwd om de nieuwe Benzen eens irl te zien, om dan een definitief oordeel te vellen.
              nls2000

Comment

• Dat de voorstelling van de E Coupé en E Cabrio maar niet te lang meer op zich laat wachten zodat we snel een bestelling kunnen plaatsen. Ik heb het ondertussen al lang gehad met al die scoops ...

Comment

• Bijna naakt: Mercedes E-klasse Coupé.

Dinsdag 13 januari 2009. Nu de Mercedes E-klasse onthuld is op de Autoshow van Detroit is de opvolger van de CLK-klasse de volgende nieuwkomer. De auto zal overigens geen CLK meer gaan heten, maar krijgt vermoedelijk de naam E-klasse Coupé mee. De E-klasse Coupé zal grotendeels gebouwd worden op het platform van de gloednieuwe E-klasse. Dit zorgt ervoor dat hij waarschijnlijk gaat profiteren van de nieuwste technieken die ‘Das Haus’ kan bieden, zoals een actief remsysteem en Attention Assist. Ook zal de actieve motorkap en het uitgebreide PRE-SAFE systeem zijn weg vinden naar de Coupé.

Motorgamma
                  Of alle motoren van de nieuwe E-klasse rechtstreeks gekopieerd worden is nog niet duidelijk. Wel weten we dat er een flink aantal benzine- en dieselmotoren beschikbaar worden in de Coupé. Voorlopig topmodel zal de E500 Coupé worden met een 5,5 liter V8 met 388 pk. In een later stadium komt er ook nog een AMG model met de bekende 6,2 liter V8 motor onder de kap.

Zomer 2009

De nieuwe E-klasse Coupé zal voor het eerst het levenslicht zien op de Autosalon van Genéve. Na zijn debuut in zijn maart, zal hij vervolgens komende zomer bij de dealers te bezichtigen zijn. De cabriolet versie verwachten we enkele maanden later.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• In tegenstelling tot de sedan vind ik deze echt geslaagd. Mooi zo
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Dit wordt knap!
                        nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Als je hier dan nog eens 19" AMG velgen + 4 uitlaten onder zet . De AMG zal nice zijn.
                          nls2000

Comment

• fuckin nice !

Comment

• Die scheiding tussen de zijdelingse achterruit en dat stukje fixe ruit stoort me. Voor de rest ziet 't er best goed uit! Hopelijk krijgt 'ie een wat ronder interieur in plaats van dat hoekig gedoe uit de GLK en de E. Mag wel op een coupé, vind ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Die scheiding tussen de zijdelingse achterruit en dat stukje fixe ruit stoort me. Voor de rest ziet 't er best goed uit! Hopelijk krijgt 'ie een wat ronder interieur in plaats van dat hoekig gedoe uit de GLK en de E. Mag wel op een coupé, vind ik.
                                interieur wordt even hoekig. De ventilatiemonden komen omgekeerd te staan, voor de rest gaat het bijna krek hetzelfde zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                  interieur wordt even hoekig. De ventilatiemonden komen omgekeerd te staan, voor de rest gaat het bijna krek hetzelfde zijn.

Zonde, smet op de wagen vind ik

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• Jocar, je bent altijd wel erg snel met het posten van foto's en informatie ... prima zo Ga je dagelijks op zoek naar (extern) nieuws van de E coupé of hoe kom je zo snel aan al die info en foto's?

Alleszins fijn dat je steeds zo snel te werk gaat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door i-media Bekijk Berichten
                                          Jocar, je bent altijd wel erg snel met het posten van foto's en informatie ... prima zo Ga je dagelijks op zoek naar (extern) nieuws van de E coupé of hoe kom je zo snel aan al die info en foto's?

Alleszins fijn dat je steeds zo snel te werk gaat
                                          Thanks, ik schuim tussen mijn bezigheden door wat autosites en forums af. Dat gaat allemaal zo snel zodat het eigenlijk al routine geworden is. Het is wel niet zo dat ik dat alleen voor de E-coupé doe. Ik tracht de nieuwtjes van andere merken ook wel te posten

Comment

Working...
                                          X