Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hmmmhrhrmmm, benieuwd wat ze met die achterlichten hebben uitgespookt.
Nog iemand die snelsnel die foto weet staan van die naakte carrosserie met achterklep van de E90 die niet overeenstemt met de pre-facelift? Foto dateert nochtans van voor de lancering van de E90.
Nog iemand die snelsnel die foto weet staan van die naakte carrosserie met achterklep van de E90 die niet overeenstemt met de pre-facelift? Foto dateert nochtans van voor de lancering van de E90.
Hier heb ik nog eens die foto gevonden van de E90 nog voor deze voorgesteld was. Aan de uitkeping in de kofferklep te zien is er toen gedacht aan een andere vorm van achterlichten. Misschien gaat men deze vorm wel toepassen voor de facelift...
BMW is putting the finishing touches to the mildest of mild facelifts for its all-conquering 3-series saloon and estate – caught here almost camo-free – ahead of its Paris motorshow debut this coming October. The brush up readies it to take on the new C-class and Audi 4. This is the facelifted one? Sure?
Given how successful the 3-series is, BMW has wisely left the car’s looks largely untouched. This is a car that outsells the Mondeo, remember. Look closely at our images and it’s (relatively) clear the new-look 3 will get a more creased bonnet and deeper M3-inspired snout that will immediately distinguish it from the current model. Clear-lensed headlamps and a revised rear lamp cluster will the introduction of LED light emitting diodes. Does this mean lots of work under the skin?
Uhh…no, in a word. The 3-series has already been fettled with Munich’s vaunted Efficient Dynamics – all manual four-cylinder models get the start-stop tech and regenerative braking. So the engines will simply be tweaked and fettled to make them cleaner – which explains the rather odd-looking exhaust monitoring system attached to this car. The stop-start technology may not have the headline-grabbing sophistication of hybrid, but combine the improved economy and lower emissions with the ubiquity of the 3-series and the savings start adding up very quickly. Interesting. Anything else?
The current engine line-up – a pretty encompassing five petrol and five diesel range from 143bhp to 306bhp – is expected to be carried over unchanged, and of course the two and four-door M3 will remain unchanged. The familiar ES, SE and M Sport trim levels wil remains as is, and expect the inevitable £2-500 price hike.
Zalig. Doe maar. Al vrees ik dat ze de foto's niet achter zullen laten als 't embargo nog niet opgeheven is. Waarschijnlijk zult ge ze wel kunnen inkijken, maar ze zullen ze wel weer meenemen... Of misschien ook niet.
'k Ga vandaag nog binnen bij m'n dealer om m'n camber te laten aanpassen, 'k ga er 'es naar vragen.
... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment