Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW 3-reeks Facelift

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
    Toch vreemd dat die kerel van bmw dan zegt dat hij foto's gaat meebrengen...ben eens benieuwd. Op welke info steunt gij?
    werk zelf bij BMW......

foto's facelift 3-reeks komen pas 19 juli, die van de nieuwe 7 nu vrijdagavond (nacht)

Comment

• Lol, die kerel had gewoon zelf spypics bij...niet de moeite om te posten dus...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr_Sanchez Bekijk Berichten
        Lol, die kerel had gewoon zelf spypics bij...niet de moeite om te posten dus...
        spypics! OW YEAH!
        Ik denk wel dat dit zowat de eerste keer is dat er zoveel op de achterlichten van een face-lift model gegeild wordt als nu in het geval van deze 3 serie.

Comment

• Had mail niet helemaal gelezen :-) Maar dit was een stuk van de mail:

Veel wijzer ben ik niet geworden uit de meeting met BMW.
          Ze hadden zelfs minder foto's ter beschikking dan diegen die ik zelf al had...
          De auto wijzigt heel weinig; hij wordt iets scherper, iets sportiever aan de voorkant.
          De achterlichten zullen ook iets veranderen.
          Ook in het interieur zullen kleinere aanpassingen gebeuren; maar ook daar is heel weinig van bekend.
          Er zullen een 4-tal nieuwe buitenkleuren komen en een aantal nieuwe binnenkleuren.
          Ook zullen er een 7-tal nieuwe velgen beschikbaar gemaakt worden.
          Zowiezo zal er pas geleverd worden september / oktober.
          Mochten er nieuwe kleuren komen na je bestelling; dan kunnen deze nog gewijzigd worden tot een maand voor levering.
          In bijlage de foto's die ik gevonden heb; BMW houdt alles heel geheimzinnig, ook naar andere modellen toe...

Comment

• OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• zo heb ik hem IRL gezien
              Last edited by funcup; 04/07/2008, 11:47.

Comment

• Voorkant ziet er héél goed uit, de achterkant ook, buiten dat ik de achterlichten wat te rood vind
                -

Comment

• Als dat hem is, dan wil ik er één. Die neus is een enorme verbetering (veel eleganter maar tegelijk ook aggresiever), en ook de achterlichten zijn nu weer helemaal aanvaardbaar (misschien niet erg exciting, maar 't is toch geen Nissan Primera meer).

Comment

• De bovenste lijn van het gedeelte in de achterklep, zou in feite nog wat rechter mogen. E46-style (en nog nen hoop andere oude-Bimmer-styles ).
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

• wanneer wordt deze ongeveer verwacht, want dat is niet lang meer dacht ik
                            There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten

Zeer knap!! Vooral de achterkant van de Touring.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
                                Idd. deze achterkant van de Touring is subliem

De Touring kon naar mijn smaak wel een andere achterkant/lichten gebruiken. Ik vond ze iets te zwaar. De achterlichten van de sedan heb ik darentegen nooit lelijk gevonden!
                                Last edited by ; 04/07/2008, 16:26.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten

Idd!
                                    Veel sportievere lijn nu!

Comment

• even wat verdere info:
                                      navi Proff met harde schijf en 8 Gig aan ruimte voor MP3's te laden via usb of via CD
                                      spoor achteraan verbreed
                                      enkele nieuwe kleuren zowel van buiten als van het leder
                                      7 nieuwe velgen
                                      318d en 320d EU5 norm
                                      hoogglanzende sierlijsten binnenin leverbaar
                                      actieve hoofdsteunen vooraan ook op coupé en cabrio
                                      DKG boite op 335i coupé en cabrio vanaf september (met launchcontrol)
                                      etc...

Comment

• De voorkant ziet er dik inorde uit maar die achterlichten (net als bij de nieuwe 7) vind ik echt maar niks, ik vond zelfs de pre-facelift achterlichten nog mooier. Maarja, Ieder zijn smaak natuurlijk

Comment

• zeer geslaagde facelift!

Comment

Working...
                                          X