Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die nieuwe voorbumper ziet er alleszins niet slecht uit. Ik vraag me enkel af hoe ze de mistlichten dan gaan plaatsen. En hopen op een goeie verandering van de achterlichten!
Ik ben het meest benieuwd naar wat ze met de achterlichten gaan doen...
Ik kan me nog herinneren in de tijd dat er nog enkel scoops te vinden waren dat er foto's gepost waren van rekken die op het terrein van de BMW-fabrieken stonden met verschillende kofferkleppen. Aan de vorm die in deze kofferkleppen uiteghaald was kon je de vorm van de achterlichten uitmaken. Deze vorm was anders van vorm dan de lichten die de E90/91 nu heeft. Ik weet niet of iemand zich deze foto nog kan herinneren. Zou de facelift nu deze vorm van lichten krijgen die daar in die rek stonden?
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Ik ben het meest benieuwd naar wat ze met de achterlichten gaan doen...
Ik kan me nog herinneren in de tijd dat er nog enkel scoops te vinden waren dat er foto's gepost waren van rekken die op het terrein van de BMW-fabrieken stonden met verschillende kofferkleppen. Aan de vorm die in deze kofferkleppen uiteghaald was kon je de vorm van de achterlichten uitmaken. Deze vorm was anders van vorm dan de lichten die de E90/91 nu heeft. Ik weet niet of iemand zich deze foto nog kan herinneren. Zou de facelift nu deze vorm van lichten krijgen die daar in die rek stonden?
Ik kan mij die foto nog herinneren ja. Ik heb hier even gezocht, maar ik heb hem vroeger blijkbaar niet opgeslaan. Ik hoop dat BMW zo snel mogelijk terug de L-vormige achterlichten gaat steken, of toch iets dat mooier en minder groot lijkt dan de huidige.
Ik hoop maar dat ze daadwerkelijk een deel van de achterlichten op de Touring hebben afgeplakt. Die achterlichten zijn zo bijna net zo lelijk als die op de Golf Variant
Iemand al meer nieuws over facelift van de 3 reeks?
Moet bedrijfswagen kiezen en ben wel sterk geïntereseerd in bmw3 maar wel liefst met facelift indien deze mooi is ....
Hopelijk doen ze iets aan die achterlichten
De '3 sedan ziet er zelfs knapper uit zo met z'n afgeplakte lichten, dan met de (huidige) volledig zichtbare lichten. Allez, vind ik.
Tzijn er nog ...
Als ik er 1 ding is, dat mijn er echt van weerhoudt een 3 te kopen is het telkens de achterkant. Die voorkant is gewoon geslaagd punt uit, zeker als je dan nog eens xenons koopt, dan verkrijg je echt een mooie neus.
Als ik er 1 ding is, dat mijn er echt van weerhoudt een 3 te kopen is het telkens de achterkant. Die voorkant is gewoon geslaagd punt uit, zeker als je dan nog eens xenons koopt, dan verkrijg je echt een mooie neus.
Helemaal mee eens. Maar als de wagen blacklines heeft dan vind ik de achterzijde ook nog wel ok..
Volgens mij gaan die achterlichten niet fel veel veranderen, ik denk dat ze eerder gaan spelen met kleuren (geen witte achteruit-rijlichten meer).
Verder zal die voorbumper iets scherper zijn, die sideskirts ook, wat andere types velgen (ik heb die nieuwe 5-spaaks gezien, maar ik vind ze wat klein, dan liever de 156) en 2 nieuwe kleuren, en ik ben rond
Comment